ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برای موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی چه کارهایی انجام دهم؟ (1)

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی به عنوان یکی از بهترین راهکارها برای درآمدزایی در اتحادیه اروپا شناخته می‌شود. اصلاحات اقتصادی که در سال‌های اخیر در این کشور رقم خورده باعث شده است که این کشور به یکی از بهترین بسترها برای کارآفرینی و موفقیت تبدیل شود. یکی از اقدامات دولت اسلواکی برای بهبود روند کسب و کار  و جذب سرمایه‌گذاران، اعطای اقامت اسلواکی است.

در ادامه این مقاله تلاش داریم به نکاتی اشاره کنیم که پس از ثبت شرکت اسلواکی باید رعایت کرد. در صورتی که همیشه این نکات را در ذهن خود داشته باشید، می‌توانید به راحتی موفقیت را تجربه کنید.

نکات لازم برای موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی

1. فرصت‌ها را غنیمت بشمرید

اسلواکی سال‌ها است که اقتصاد خود را با تمرکز بر بخش صادرات توسعه داده است. دموکراسی در این کشور اهمیت فراوانی دارد و به همین خاطر مردم از جهات گوناگون آزاد هستند. در صورتی که شما نیز قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوید و در این کشور کارآفرینی کنید از فرصت‌ها و مزایای موجود در این کشور نهایت استفاده را ببرید.

2. یادگیری مستمر را فراموش نکنید

در اسلواکی اغلب مدیران دارای مدارک دانشگاهی بالا هستند و آموزش در این کشور به شدن مورد ارزش و اهمیت است. یادگیری مستمر را سرلوحه کار خود قرار دهید و سعی کنید روز به روز به دانش خود اضافه کنید. رمز موفقیت شما در اسلواکی یا سایر کشورها، یادگیری مستمر است.

3. در اسلواکی همیشه آماده باشید

پس از ثبت شرکت اسلواکی سعی کنید روابط خود را با سایر شرکت‌ها و موسسات تقویت کنید. خرید سهام سایر شرکت‌ها می‌تواند درآمد شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد. تقویت روابط شما با سایر شرکت‌ها موجب افزایش فروش  و مشتری‌یابی هم خواهد شد.

یکی از موارد دیگری که باید اسلواکی مد نظر داشته باشید این است مدارک و مستندات لازم در محصولات و خدمات شرکت خود را آماده کنید که هر وقت لازم شد در اختیار مشتریان یا مدیران سایر شرکت‌ها قرار دهید. این مدارک و مستندات اعتبار شرکت و کسب و کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

در صورتی که تمایل دارید با سایر نکات لازم برای موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی آشنا شوید، کافی روی « برای موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی چه کارهایی انجام دهم؟ (2) » کلیک کنید. این مقاله نکات لازم برای موفقیت را کامل می‌کند. با به کار بستن این نکات می‌توانید به دائمی کردن اقامت اسلواکی فکر کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برای موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی چه کارهایی انجام دهم؟ (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights