ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با ثبت شرکت اسلواکی وارد دنیای طراحی گرافیک شوید

موارد بحث شده

با ثبت شرکت اسلواکی وارد دنیای طراحی گرافیک شوید

ثبت شرکت اسلواکی امروز بیش از هر زمان دیگری طرفدار پیدا کرده است. صاحبان کسب و کار می‌توانند شرکت خود را در هر زمینه‌ای در این کشور راه اندازی کنند و از این راه اقامت اسلواکی را خیلی راحت و البته سریع بگیرند. این اقامت در ابتدا به صورت موقتی اعطا خواهد شد و پس از گذشت 5 سال در صورت وجود شرایط لازم دائمی خواهد شد. امروزه حوزه‌های زیادی وجود دارد که یک کارآفرین می‌تواند در آن‌ها سرمایه‌گذاری و کار کند. یکی از این حوزه‌ها، طراحی گرافیک است که این روزها بازار فوق‌العاده داغ و پردرآمدی دارد.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به دلایلی اشاره کنیم که اسلواکی را به عنوان یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار طراحی گرافیک تبدیل کرده است. در صورت تمایل به ثبت شرکت اسلواکی در زمینه گرافیک تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا ثبت شرکت اسلواکی برای فعالیت در حوزه گرافیک عالی است؟

واقعاً چرا اسلواکی برای درآمدزایی در زمینه گرافیک توصیه می‌شود؟ در ادامه این بخش چند دلیل را عنوان کرده‌ایم:

1. افزایش تمایل بیزنس‌ها به اینترنتی کردن کسب و کارها

یکی از امواج جدیدی که امروزه در بسیاری از کشورها مشاهده می‌شود این است که بسیاری از بیزنس‌ها در کنار خرید حضوری دارند خرید  اینترنتی را هم راه اندازی می‌کنند تا هر کسی تمایل داشت در منزل خرید کند، بتواند به راحتی و در عرض چند ثانیه محصول مورد نظر خودش را خریداری نماید.

وقتی کسب و کارها به اینترنتی شدن تمایل پیدا کنند، شمایی که یک شرکت در زمینه طراحی گرافیک دارید با حجم بالایی از سفارشات روبرو می‌شوید و باید کارهای گرافیکی سایت‌ آن‌ها را تقبل کنید و از این طریق درآمد شما هم واقعاً بالا خواهد رفت.

2. افزایش متخصصان گرافیک یک نشانه خوب برای شما به عنوان کارآفرین

یکی از نکات مثبت حوزه گرافیک در اسلواکی که باعث می‌شود ثبت شرکت اسلواکی در این زمینه جذاب باشد، افزایش مداوم متخصصان حوزه گرافیک در این کشور است. شما می‌توانید پس از ثبت شرکت از این متخصصان در شرکت خود استفاده کنید.

در صورتی که تمایل دارید شرکت خود را در اسلواکی در زمینه طراحی گرافیک راه اندازی و اقامت اسلواکی را از این طریق بگیرید، کافی است با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس بگیرید. همچنین برای افزایش اطلاعات می‌توانید مقاله « روش‌های کسب درآمد از حوزه طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با ثبت شرکت اسلواکی وارد دنیای طراحی گرافیک شوید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights