Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با اقامت اسلواکی، بهترین شرایط را برای فرزندان خود فراهم کنید

موارد بحث شده

اکثر کارآفرینان و متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی، نگران آینده فرزندان خود هستند. آن‌ها تمایل دارند که در کنار ثبت شرکت اسلواکی و رشد و توسعه کسب و کار خود، فضای لازم برای رشد و توسعه فرزندانشان را هم فراهم کنند. موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه ثبت شرکت و اقامت اسلواکی، تحقیقات وسیعی پیرامون این کشور انجام داده و نتایج بسیار خوبی گرفته است.

در این مطلب دو مسئله «آموزش»، «بهداشت و درمان» و «امنیت» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم تا افرادی که می‌خواهند با اقامت اسلواکی، آینده فرزندانشان تأمین شود، متوجه فضای عالی این کشور برای زندگی شوند.

اقامت اسلواکی و استفاده از فضای آموزشی بی‌نظیر

مدارس اسلواکی، یکی از باکیفیت‌ترین مدارس اروپا هستند. در صورتی که بخواهید فرزندانتان را به مدارس اسلواکی بفرستید، باید با زبان اسلواکی آشنا باشند. برای این کار می‌توانید آن‌ها به کلاس زبان بفرستید یا آن‌ها در مدارسی ثبت نام کنید که در آن‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. اکثر مدارس اسلواکی از بالاترین سطوح آموزش بهره‌مند هستند.

امروزه دانشگاه‌های اسلواکی جزء بهترین دانشگاه‌های اروپا هستند که در بسیاری از آن‌ها، دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. بسیاری از جوانان و کودکان این کشور با زبان انگلیسی آشنا هستند.

بهداشت و درمان در اسلواکی

سیستم بهداشت و درمان در این کشور بسیار منظم و قانونمند است. در صورتی که اقامت اسلواکی را دریافت کنید، می‌توانید مانند یک شهروند این کشور از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوید. البته توصیه می‌شود که برای زندگی در این کشور برای خود بیمه درمان خصوصی تهیه کنید تا بتوانید از خدمات تمامی بیمارستان‌های خصوصی و دولتی بهره‌مند شوید.

مسئله‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید، تغییر کیفیت خدمات در مناطق مختلف است. در صورتی که در پایتخت این کشور زندگی کنید، خدمات درمانی بهتر و بیشتری دریافت می‌کنید.

امنیت در اسلواکی

این کشور یکی از امن‌ترین کشورهای اروپا محسوب می‌شود. ثبات اقتصادی، پایین بودن هزینه‌های زندگی و مناسب بودن درآمدها باعث شده است که امنیت در سطوح خوب و قابل قبولی در این کشور وجود داشته باشد. این امنیت هم به رشد و توسعه کسب و کار پس از ثبت شرکت اسلواکی کمک می‌کند و هم آینده فرزندان را تأمین می‌نماید.

اسلواکی، یکی از بهترین کشورهای اتحادیه اروپا است. دولت این کشور تلاش کرده است که فضای مثبت و خوبی برای متقاضیان ثبت شرکت و اقامت اسلواکی به وجود بیاورد تا از این طریق سرمایه خارجی زیادی جذب کند و کشور خود را بیش از پیش رشد و توسعه دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با اقامت اسلواکی، بهترین شرایط را برای فرزندان خود فراهم کنید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ