Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بازاریابی 2020 برای افزایش فروش پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

موارد بحث شده

بازاریابی 2020 برای افزایش فروش پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

در مقاله « بازاریابی 2020 برای افزایش فروش پس از ثبت شرکت اسلواکی (1) » عنوان شد که اگر می‌خواهید اقامت اسلواکی را برای خودتان دائمی کنید، باید به فکر  یک برنامه بازاریابی قوی و عالی باشید. در مقاله مورد بحث دو راهکار ارائه شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ در آن‌ها از جمله اینستاگرام
  • بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار که می‌توانند بهترین همراه برای بازاریابی شما باشند

در ادامه این مقاله قصد داریم که روش‌ها و راهکارهای دیگری برای موفقیت بیزنس شما پس از ثبت شرکت اسلواکی ارائه دهیم.

فروش مستقیم پس از ثبت شرکت اسلواکی

درست است که بسیاری از بیزنس‌ها تمایل به فروش محصولات خود به صورت آنلاین و از راه دور دارند ولی باید بدانید که دوران فروش حضوری به هیچ عنوان به پایان نرسیده است. بسیاری از مشتریان از طریق خرید حضوری به این باور می‌رسند که شما یک بیزنس معتبر هستید و می‌توانند از این طریق به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند.

بنابراین لطفاً در صورت فروش خدمات و محصولات مختلف پس از ثبت شرکت اسلواکی یک دفتر مرکزی یا یک فروشگاه برای خرید حضوری راه اندازی کنید تا بتوانید درصدی از مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانید. این روش خود نوعی بازاریابی است.

روی یک گوشه از بازار کار کنید و خود را به یک برند قوی تبدیل کنید

سعی کنید که پس از ثبت شرکت اسلواکی روی یک گوشه مشخص از بازار کار کنید و ذهن خود را محدود به یک کالا یا خدمت مشخص کنید. تنها راه موفقیت در بازار امروز برندسازی در یک زمینه خاص است. امروزه کسب و کارهای جامع و فراگیر محکوم به شکست هستند. هر چه جزئی‌نگرتر باشید، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

بنابراین برای رسیدن به موفقیت تنها روی یک گوشه از بازار کار کنید.

مجموعه تخصصی یورو اقامت چندین سال است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی کار می‌کند و فعالیتی گسترده در این زمینه دارد. این شرکت تلاش می‌کند که علاوه بر راه اندازی بیزنس در مورد شیوه موفقیت پس از راه اندازی شرکت هم اطلاعاتی به شما ارائه دهد. در صورتی که تمایل به دانستن روش‌های بیشتر بازاریابی دارید مقاله « بازاریابی 2020 برای افزایش فروش پس از ثبت شرکت اسلواکی (3) » را مطالعه کنید همچنین برای دانستن شیوه ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور اسلواکی ، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های تماسی که در سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بازاریابی 2020 برای افزایش فروش پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ