Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

امکان ثبت شرکت اسلواکی توسط چند نفر وجود دارد؟

ثبت شرکت در اروپا

موارد بحث شده

گاهی مواقع برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به صورت شراکتی و با همکاری یکدیگر فعالیت می‌کنند و هر کدام بخشی از کار را بر عهده می‌گیرند و پیش می‌برند. از این جهت برخی از کارآفرینان از متخصصان ثبت شرکت اسلواکی موسسه یورو اقامت سوال می‌کنند که آیا امکان ثبت شرکت در این کشور در قالب چند نفر وجود دارد؟ در صورتی که ثبت شرکت اسلواکی توسط آن چند نفر انجام شد، امکان اخذ اقامت اسلواکی برای تمامی آن افراد وجود دارد؟

در این مطلب تصمیم داریم به مسئله ثبت شرکت اسلواکی توسط چند نفر بپردازیم و به صورت شفاف بیان کنیم که چند نفر می‌توانند مدیر یک شرکت باشند و آیا این چند نفر می‌توانند اقامت این کشور را بگیرند و در آن زندگی کنند. همچنین در پایان این مطلب اشاره خواهیم کرد که آیا این چند نفر مجبور هستند که در کشور اسلواکی زندگی کنند یا محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

مسئله اول: ثبت شرکت اسلواکی توسط چند نفر

در صورتی که تمایل دارید با دوستان خود در اسلواکی کارآفرینی کنید و شرکتی پربازده و پردرآمد راه اندازی کنید، توصیه می‌شود که تعداد این افراد به همراه خودتان بیش از 4 نفر نشود. به این معنا که بهتر است شرکتی راه اندازی کنید که بیش از 4 مدیر نداشته باشد. موسسه یورو اقامت این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که در قالب چند نفر اقدام به ثبت شرکت اسلواکی کنند.

مسئله دوم: اخذ اقامت اسلواکی برای شرکت‌های چندنفره چگونه است؟

خوشبختانه دولت اسلواکی فکر این موضوع را هم کرده است. این دولت به افرادی که با شراکت و همکاری یکدیگر اقدام به ثبت شرکت اسلواکی می‌کنند، این امکان و اجازه را می‌دهد که همگی افراد اقامت اسلواکی را دریافت کنند.

این اقامت مانند اقامت افراد عادی است؛ به این معنا که در ابتدای کار به صورت موقت است و پس از 5 سال در صورت داشتن شرایط لازم به اقامت دائم تبدیل می‌شود.

مسئله سوم: زندگی در اسلواکی؛ اجبار یا اختیار؟

یکی از مزایای اقامت اسلواکی این است که کارآفرین را مجبور به زندگی در اسلواکی نمی‌کند. در مقاله «تمدید اقامت اسلواکی چه شرایطی دارد؟» به این مطلب اشاره شد که برای تمدید اقامت اسلواکی، باید 183 روز را در حوزه شنگن زندگی کنید و هیچ اجباری برای ماندن و زندگی در اسلواکی وجود ندارد. با اقامت اسلواکی می‌توانید در تمامی کشورهای حوزه شنگن زندگی کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

امکان ثبت شرکت اسلواکی توسط چند نفر وجود دارد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ