Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت اسلواکی و استانداردهای زندگی در این کشور

موارد بحث شده

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی اهمیت دارد، استانداردها و سطح رضایت شهروندان این کشور از زندگی خود در اسلواکی است. امروزه اخذ اقامت اسلواکی از روش‌های مختلفی گرفته می‌شود که یکی از مهم‌ترین شیوه‌های آن، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تمایل دارند در کشوری سرمایه گذاری کنند که علاوه بر رسیدن به سود خوب و قابل قبول، بتوانند زندگی آرام و خوبی را در آن کشور تجربه کنند.

در این مطلب قصد داریم به استانداردهای زندگی در اسلواکی اشاره کنیم تا افراد علاقمند به اقامت اسلواکی آشنایی بیشتر و بهتری با اوضاع کلی این کشور پیدا کنند.

میزان رضایت از زندگی

یکی از نظرسنجی‌هایی که در سطح اسلواکی انجام شد، پیرامون میزان رضایت‌مندی از زندگی بود. اگر بخواهیم سطح کلی رضایت از زندگی را 100 درصد معرفی کنیم، میزان رضایت از زندگی در اروپا 70 درصد است. دولت اسلواکی با تلاش‌هایی که در چند سال گذشته برای بالا بردن سطح کیفی زندگی انجام داده، توانسته رضایت‌مندی از زندگی در کشور خود را به 60 درصد برساند که رقمی واقعاً عالی و رضایت‌بخش محسوب می‌شود.

توانایی تغییر یا انتخاب شیوه‌های کار

یکی از ملاک‌های مهمی که کارآفرینان برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت به آن اهمیت می‌دهند، توانایی یا امکان تغییر شیوه کار در این کشور است. اسلواکی در چند سال اخیر تلاش کرده است تا بهترین امکانات و جدیدترین ابزارهای ممکن را برای توسعه کسب و کار در کشور خود رواج دهد.

میانگین اتحادیه اروپا در زمینه توانایی تغییر یا انتخاب شیوه‌های کار، 69 درصد است. کشور اسلواکی در این زمینه نیز خود را به اتحادیه اروپا نزدیک کرده و سطح 61 درصد را به خود اختصاص داده است.

اقامت اسلواکی و احتمال اضافه کاری در روزهای تعطیلی

یکی از مواردی که برای کارمندان خارجی و سایر افرادی که قصد اخذ اقامت اسلواکی دارند، اهمیت دارد احتمال اضافه کاری در روزهای تعطیلی است. در سراسر اتحادیه اروپا به صورت میانگین 53 درصد احتمال دارد که مجبور باشید در روزهای تعطیل به سر کار بروید و اضافه کاری کنید. این در حالی است که این احتمال در اسلواکی 54 درصد است.

معمولا سه معیاری که در این مطلب بیان شد برای بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اهمیت فراوانی برای ارزیابی یک کشور دارد. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این کشور به دست آورید، کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با موسسه یورو اقامت تماس بگیرید و با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت اسلواکی و استانداردهای زندگی در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ