ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت و تمام مراحل اداری مرتبط با آن

موارد بحث شده

در صورتی که متقاضی ثبت شرکت اسلواکی هستید و قصد دارید از این طریق وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت شوید، لازم است یک سری مراحل و فرآیند اداری را پشت سر بگذارید تا در نهایت اقامت اسلواکی به شما تعلق بگیرد.

در این مرحله قصد داریم به مراحل اداری اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت در این کشور اشاره کنیم. حقیقت آن است که اگر بخواهید وارد این فرآیند شوید، به ناچار باید ابتدا فرآیند ثبت شرکت اسلواکی را پشت سر بگذارید.

ارائه بیزینس پلن

اولین کاری که برای ثبت شرکت اسلواکی باید انجام دهید، تهیه بیزینس پلنی است که در آن تمام کارهای لازم بیان شده باشد و بتوانید با کمک این بیزینس پلن کسب و کار خود را به سودآوری و موفقیت برسانید. در صورت موفقیت در کسب و کار است که امکان اخذ و تمدید اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت برای شما فراهم می‌شود.

گرفتن مجوز دولتی برای اقدام جهت ثبت شرکت و امور مربوطه

پس از ارائه بیزینس پلن باید گام‌های بعدی را در جهت ثبت شرکت اسلواکی بردارید. گام‌ بعدی این است که مجوزهای لازم جهت راه اندازی کسب و کار در اسلواکی را باید از مراجع ذی صلاح دریافت کنید.

گرفتن دعوت‌نامه جهت پیگیری امور توسط شخص در اسلواکی

پس از آن دعوت‌نامه برای شخص متقاضی صادر می‌شود و باید شخصاً امور را جهت ثبت شرکت اسلواکی انجام دهد. وی در این مرحله می‌تواند از وکیل قانونی خود استفاده کند و اجباری در ورود شخص او نیست.

گذراندن دوره معاینات و تست‌های پزشکی

در این مرحله تست‌ها و معاینات پزشکی لازم جهت تأیید سلامت فرد و جلوگیری از انتقال بیماری به داخل اسلواکی انجام می‌شود. در این مرحله تأییدیه سلامت برای فرد صادر می‌شود و به همین خاطر باید شخص در مرکز معاینات سلامت حضور پیدا کند.

گرفتن اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت به مدت یک سال

در این مرحله اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت به شرط سپرده‌گذاری 20000 یورویی در یکی از بانک‌های اسلواکی به فرد متقاضی اعطا می‌گردد و در صورتی که روند موفقیت وی ادامه داشته باشد این اقامت ادامه پیدا می‌کند.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در زمینه اخذ اقامت اسلواکی و ثبت شرکت در این کشور می‌تواند تمام فرآیندها و مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت را در سریع‌ترین و با مقرون به صرفه‌ترین هزینه ممکن برای شما پشت سر بگذارد. کافی است با شماره تلفن‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت و تمام مراحل اداری مرتبط با آن
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights