Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت اسلواکی؛ یک کشور سرسبز و جذاب برای زندگی

موارد بحث شده

افراد زیادی هستند که پس از اخذ اقامت اسلواکی، تجارب خود از زندگی در این کشور را با موسسه یورو اقامت به اشتراک می‌گذارند. اصلاحات سیاسی و اقتصادی اسلواکی، امید به موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی را در دل کارآفرینان زنده کرده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این مقاله به چند مورد از تجارب افراد از زندگی و کارآفرینی در این کشور اشاره کنیم.

اقامت اسلواکی و زندگی در سبزترین کشوری که تاکنون دیده‌اید

یکی از تجارب مشترک زندگی در اسلواکی، لذت از طبیعت بکر و سرسبز آن است. اقامت اسلواکی به شما کمک می‌کند که بتوانید در هوایی پاک و آزاد نفس بکشید. اسلواکی یکی از مهم‌ترین کشورهای اروپا از نظر خودروسازی است و همواره می‌کوشد که اتومبیل‌های استاندارد و باکیفیت در اختیار مردم قرار دهد تا از این طریق به پاکیزگی هر چه بیشتر هوا کمک کند.

هوای پاک و طبیعت سرسبز، دو عاملی است که باعث می‌شود همیشه از سطح زندگی خود در این کشور رضایت داشته باشید.

اهمیت فرهنگ برای مردم اسلواکی

یکی از خصوصیات بی‌نظیر اسلواکی، علاقمندی مردم آن به کشورشان و آداب و رسومی است که دارند. با ثبت شرکت اسلواکی و جذب نیروهای اسلواکیایی، خیلی خوب متوجه این موضوع می‌شوید؛ زیرا کارکنان این کشور با جان و دل کار می‌کنند.

ساده زیستی؛ مایه آرامس مردم اسلواکی

مردم این کشور بسیار ساده‌زیست هستند. آن‌ها تمایل دارند که زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ای داشته باشند و به همین خاطر سبک زندگی ساده را انتخاب کرده‌اند. هزینه‌های زندگی در این کشور پایین است و به همین خاطر درصد زیادی از مردم این کشور، سطح رضایت خوبی از زندگی خود دارند. در صورتی که بتوانید پس از اخذ اقامت اسلواکی، عادات خوب مردم این کشور را در زندگی خود پیاده کنید، حتماً به موفقیت خواهید رسید.

جاهای دیدنی زیاد

یکی از خصوصیات اسلواکی که آن را برای کارآفرینان جذاب می‌کند، این است کمه جاهای دیدنی زیادی دارد و متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی، می‌توانند پس از اخذ اقامت این کشور از فصای آن نهایت لذت را ببرند. همیشه مکان دیدنی جدیدی وجود دارد که می‌توانید از حضور در آن لذت ببرید.

ثبت شرکت و اقامت اسلواکی را به یور اقامت بسپارید

موسسه یورو اقامت سوابق درخشان و متعددی در ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور اسلواکی دارد. در صورتی که قصد دارید در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه فعالیت خود را در این کشور آغاز کنید، همه چیز را به یورو اقامت بسپارید. این موسسه، دوست همیشگی شما خواهد بود و می‌توانید از مشاوره‌های متخصصان این موسسه در موارد مختلف استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت اسلواکی؛ یک کشور سرسبز و جذاب برای زندگی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ