Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اطلاعاتی مفید برای اخذ اقامت اسلواکی

موارد بحث شده

یکی از مواردی که بسیاری از افراد پس از مراجعه به موسسه یورو اقامت مطرح می‌کنند، شرایط، مزایا و معایب اخذ اقامت اسلواکی است. یکی از مرسوم‌ترین روش‌های اقامت در این کشور، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در این مطلب قصد داریم، اطلاعاتی راجع به این کشور ارائه دهیم که برای تمامی متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی مفید خواهد بود و می‌توانند کشوری که قصد اقامت در آن را دارند، بهتر و بیشتر بشناسند.

جمعیت کم، منابع فراوان و فرصت‌های بی‌نظیر

کشور اسلواکی به عنوان کشوری مستقل و دموکراتیک، امروزه نظر بسیاری از افراد معمولی، متخصصان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. این کشور فقط پنج میلیون نفر جمعیت دارد. به همین خاطر منابع آن به خوبی بین افرادی که اقامت اسلواکی را داشته باشند، توزیع می‌شود.

فرصت‌های کاری و درآمدی بسیار خوبی در این کشور وجود دارد و همه امکانات لازم برای رشد و پیشرفت در این کشور وجود دارد و هیم موضوع به کارآفرینان انگیزه می‌بخشد که پس از ثبت شرکت به دنبال اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت باشند.

تمامی استانداردهای اروپا در این کشور رعایت می‌شود

اسلواکی در سال 2008 با احراز تمامی شرایط اتحادیه اروپا، تواسنت به حوزه شنگن (منطقه یورو) اضافه شود و به همین خاطر یکی از کشورهایی است که تمامی استانداردهای اروپایی در آن رعایت می‌شود و مردم آن از سطح رفاه بسیار خوبی برخوردار هستند و دلیل پرطرفدار بودن اخذ اقامت اسلواکی نیز همین مسئله است.

آرامش نسبی و بهترین شرایط برای رشد و پیشرفت

آرامش داخلی اسلواکی باعث می‌شود که تمامی اقشار این کشور بتوانند با اسودگی خاطر و فراغ بال به رشد و پیشرفت فکر کنند و با کسب درآمدی متناسب با مخارج زندگی، یک زندگی خوب و آرام را برای خود رقم بزنند. این کشور، در سال 1993 به وجود آمد ولی با وجود جوان بودن، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است. پس از استقلال، تقاضا برای اخذ اقامت اسلواکی به شدت افزایش یافت.

پس از اخذ اقامت اسلواکی، املاک خریداری کنید

یکی از مزایای اخذ اقامت کشور اسلواکی این است که تا دو سال بعد از خرید ملک، هیچ مالیاتی به شما تعلق نخواهد گرفت و به همین خاطر یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها در این کشور خرید ملک و املاک محسوب می‌شود.

یورو با سابقه درخشان در زمینه ثبت شرکت در اسلواکی و اخذ اقامت این کشور می‌‎تواند مطالبی کامل و جامع در این زمینه در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. کافی با شمراه‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره با متخصصان یورو اقامت لذت ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اطلاعاتی مفید برای اخذ اقامت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ