ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

یافتن مکانی برای اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

یافتن مکانی برای اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا

پیدا کردن یک مکان و خانه مناسب جهت اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا و به تبع آن لهستان یکی از مهم ترین موارد پس از اخذ اقامت اروپا به شمار می رود. برای محقق شدن این امر باید نکاتی را مد نظر قرار داد. در این متن ما قصد داریم به طور کاملا خلاصه در این خصوص به شما عزیزان اطلاعاتی را ارائه دهیم.

نکاتی در خصوص اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا

برای یافتن مکان مناسب برای اجاره در لهستان اگر با زبان لهستانی آشنایی نداشته باشید ممکن است کمی دچار مشکل شوید اما برای حل این مشکل راه حل هایی وجود دارد. برای حل این مشکل شما می توانید از یک فرد یا به اصطلاح وکیل خود بخواهید که در این امر به شما کمک کند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که اکثر جوانان لهستانی به زبان انگلیسی مسلط هستند و در این مورد مشکل عمده ای برای شما وجود ندارد.

منابع موجود برای اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا

یک منبع مفید اطلاعات برای یافتن مکانی مناسب برای اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا مراجعه به تبلیغات روزنامه هاست. در روزنامه های محلی لهستان مانند nieruchomości)) و wynajem mieszkań) ) معمولا یک بار در هفته در بخش املاک و مستغلات، ارائه آپارتمان ها و مکان های اجاره ای گنجانده می شود.  در این روزنامه ها املاک بر حسب موارد مختلفی از قبیل تعداد اتاق، مسکونی، اداری و غیره طبقه بنده شده اند.

وب سایت های بسیاری نیز در این زمینه وجود دارد که تبلیغات طبقه بندی شده برای آپارتمان های اجاره ای دارند. یکی از بزرگترین وب سایت ها www.gratka.pl است که کافی است فقط روی Dom i Nieruchomości کلیک کنید که مرتبط به بخش مسکن و املاک و مستغلات می باشد.

روزنامه مشهور لهستان، Gazeta Wyborcza، یک بخش برای مسکن به نام Gazeta Dom دارد. این نیز به صورت آنلاین در http://dom.gazeta.pl موجود است.

محله های مختلف برای یافتن مکانی مناسب جهت اجاره در لهستان

قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک آپارتمان را انتخاب کنید می توانید با ساکنین دیگر در آن منطقه تماس بگیرید. اغلب آنها می توانند اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت زندگی و نارضایتی های آن منطقه به شما ارائه دهند. در خصوص تماس با افراد آن منطقه نیز نگران نباشید چرا که تمامی جوانان لهستان به زبان انگلیسی مسلط بوده و افراد مسن نیز به زبان روسی و لهستانی مسلط هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

یافتن مکانی برای اجاره در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights