Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کار و اشتغال در اسلواکی با اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

همواره یکی از دلایل اصلی مهاجرت و اخذ اقامت اروپا، وجود فرصت‌های شغلی مختلف با درآمدهای مناسب بوده است. یکی از کشورهای اروپایی که مهاجران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، اسلواکی است. میزان اخذ اقامت برای کار در اسلواکی روز به روز در حال افزایش است و از کشورهای مختلف جهت دریافت اقامت اسلواکی اقدام می‌کنند.

فضای باز اسلواکی برای کسب وکار

اسلواکی یکی از کشورهای کاری قاره‌ی سبز است که توانست مهاجران کاری زیادی را جذب کند. در صورتی که فردی بخواهد کسب وکاری را آغاز کند، دولت این کشور از او حمایت می‌کند و حتی می‌تواند اقامت اسلواکی را هم بگیرد؛ در صورتی که فردی بخواهد به عنوان یک نیروی کاری در اروپا فعالیت کند هم اسلواکی یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هاست.

دریافت اقامت اسلواکی نسبت به سایر کشورهای اروپایی آسان‌تر و در صورتی که بخواهید در این کشور شغلی پیدا و شروع به فعالیت کنید، مسیر چندان دشواری پیشرو ندارید.

هزینه‌های زندگی در اسلواکی؛ محرکی برای اخذ اقامت اروپا

هزینه‌ها یکی از عوامل جذب یا دفع مهاجر به سمت یک کشور است. اکثر مهاجرانی که متقاضی اقامت اروپا هستند، تمایل دارندکه درکشور اسلواکی کار و زندگی کنند. هزینه‌های زندگی از جمله کالاهای اساسی، پوشاک و مسکن نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است و به همین خاطر افراد زیادی برای اقامت اسلواکی اقدام می‌کنند.

دغدغه‌های زندگی در این کشور نسبتا پایین است و مردم آن از استاندارد خوبی برخوردار هستند سطح اشتغال در آن مناسب است و درصد بسیار کمی از بیکاری رنج می‌برند.

همچنین در مقاله « مهمان‌نوازی مردم اسلواکی، یک انگیزه برای اخذ اقامت اروپا» مطالب خوبی در زمینه ایجاد مداوم کسب وکار در این کشور بیان شده است.

صنایع مناسب برای اشتغال در اسلواکی

کشور اسلواکی هیچ محدودیتی برای جذب و بکارگیری نیروهای خارجی در صنایع خود قائل نیست و در صورت اخذ اقامت اروپا می‌توانید در هر صنعتی که علاقمند هستید مشغول به کار شوید

یک سری از صنایع، از افراد خارجی استقبال بهتری می‌کنند که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • صنایع خودروسازی
  • صنایع فولاد و فلز
  • مشاغل مدیریتی، در صورت داشتن تجربه و دانش کافی مانند مدیر فروش
  • بازاریابی به عنوان یکی از پردرآمدترین و پرطرفدارترین مشاغل
  • مشاغل فنی و تخصصی در زمینه تعمیرات و نگهداری
  • مشاغل فعال در زمینه بهداشت و درمان
  • حوزه‌های پژوهش و تحقیق
  • مشاغل فنی مهندسی
  • صنعت غذا و آشپزی

در صورتی که شما هم خواستار اقامت اروپا هستید، کافی است با شماره‌های ما که در سایت هم قرار گرفته است تماس بگیرید. تمامی امور مربوط به اخذ اقامت را به ما بسپارید. رسیدن به اقامت کشور اسلواکی کار چندان دشواری نیست، کافی است از یک مشاور خبره مشورت بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کار و اشتغال در اسلواکی با اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ