Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چگونه پس از ثبت شرکت اروپا مثل یک رهبر عمل کنم؟

موارد بحث شده

پیروزی واژه‌ای است که در تمامی فرهنگ‌ها و زبان‌ها واژه‌ای مقدس و توام با رنج و مشقت است. برای پیروزی در کسب وکار باید تلاش کرد و محصولی عالی را در اختیار علاقمندان قرار داد. یکی از رموز پیروزی پس از ثبت شرکت اروپا، آگاهی از علم رهبری است. اگر می‌خواهید کسب وکار خود را پس از ثبت شرکت اروپا به موفقیت برسانید، باید رنج و سختی حاصل از آن را هم تحمل کنید و مثل یک رهبر کسب وکار خود به جلو هدایت کنید.

تیم فروش را شخصا رهبری کنید

اگر می‌خواهید فروشی بی نظیر و شگفت‌انگیز داشته باشید، باید علاوه بر سازمان تیم فروش را هم رهبری کنید. پس از ثبت شرکت اروپا، مسلما در بحث فروش با فراز و فرودهای زیادی روبه رو خواهید شد. برای اینکه بتوانید تیم فروش را رهبری کنید، باید خودتان در کنار تیم فروش به فعالیت بپردازید.

همیشه به خاطر داشته باشید که رهبری یک سازمان، مسئولیتی است که برای موفقیت پس از ثبت شرکت اروپا باید بپذیرید.

لزوم انعطاف پذیری پس از ثبت شرکت اروپا

همواره به عنوان رهبر، بهترین حالت را برای کارکنان انتخاب کنید. رهبری به این معناست که ببینید یک کارمند در کدام حالت بیشترین بهره‌وری را دارد و آن حالت را برای او انتخاب کنید.

در رهبری خود را درگیر اطلاعات اضافی و بیهوده نکنید

وقتی مدیریت یک کسب وکار را بر عهده می‌گیرید، ممکن است اطلاعات و داده‌های زیادی از افراد مختلف مانند مشاوران، رسانه‌های مجازی و…. دریافت کنید. شما به عنوان رهبر کسب وکار باید این اطلاعات را مدیریت کنید و تمام تلاش خود را برای بهبود فضای کسب وکار به کار ببندید.

اخذ اقامت اروپا؛ مشروط به بهره‌وری

مدیران و رهبران می‌توانند پس از ثبت شرکت اروپا، بهره‌وری خود را به صورت مداوم افزایش دهند. این بهره‌وری مسلما به افزایش فروش منجر خواهد شد و این افزایش فروش می‌تواند برنامه‌های کاری آنها را به پیش ببرد. پیشرفت برنامه‌های کار میتواند به اقامت اروپا منتهی شود.

از لیست کاری استفاده کنید

هرماه برای تمامی واحدهای سازمانی، لیست کاری تعریف کنید و اولویت‌های آنها را مشخص نمایید. با تعریف اولویت‌ها می‌توانید در پایان ماه میزان بهره‌وری آنها را اندازه‌گیری کنید و اثربخشی هر واحد را تعریف نمایید. اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت از طریق همین گام‌های کوچک میسر می‌شود.

کسب و کارتان را بر مبنای فردی بنا نکنید

یکی از اصلی‌ترین گام‌ها برای پیشرفت در جوامع امروزی، کار تیمی است. کار تیمی است که باعث می‌شود مسئولیت‌های سازمان روی دوش یک نفر نباشد و تمامی نفرات برای پیشبرد اهداف سازمانی تلاش کنند. اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت به صورت انفرادی به دست نمی‌آید. باید بتوانید پس از ثبت شرکت در قاره سبز، تمامی اعضا را با هم هماهنگ کنید و شرکت را با تمامی اعضا به موفقیت برسانید. اگر بخواهید به روش فردی کار کنید، مطمئن باشید که خیلی زود خسته خواهید شد و تجربه هم به خوبی این مطلب را نشان داده است.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چگونه پس از ثبت شرکت اروپا مثل یک رهبر عمل کنم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ