ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند حسن و عیب اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان

موارد بحث شده

هر انتخابی محاسن و معایبی دارد. اخذ اقامت اروپا و زندگی در کشورهای اروپایی هم از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای اخذ اقامت اروپا کشور آلمان است؛ زیرا مسلما محاسن و مزایای آن نسبت به معایبی که دارد، بیشتر است. در این مطالب قصد داریم به صورت کلی و مختصر به چند مورد از محاسن آن اشاره کنیم.

تفریح، غذا و استراحت؛ اولین نتایج اخذ اقامت آلمان

اگر بخواهیم به صورت کلی به این مسئله بپردازیم، باید گفت کشور آلمان تنها یک کشور صنعتی خاص و ویژه نیست که قطعات و محصولات کشورهای مختلف دنیا را تامین می‌کند. بلکه کشوری پر از مناطق تفریحی و گردشگری است که همه متقاضیان اخذ اقامت آلمان را شگفت زده کرده است.

در این کشور غذاهای خوشمزه و دلپذیر زیادی هم وجود دارد که همه را عاشق خود می‌کند و افرادی که به آلمان علاقمند هستند، یکی از علل علاقه خود به این کشور را غذاهای خوشمزه این کشور بیان می‌کنند که فوق‌العاده مقوی هم هست.

هزینه‌های زندگی در آلمان پس از اخذ اقامت اروپا

در صورتی که بتوانید اقامت اروپا را دریافت کنید و در این کشور شاغل شوید. می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که هزینه‌های زندگی در این کشور با درآمدهای مردم سازگار است. به عنوان مثال هزینه‌های زندگی در شهر دوسیلدرف پایین است. یک وعده اصلی غذایی در این شهر 10 تا 12 یورو تمام خواهد شد. یکی از دلایل علاقه افراد به اخذ اقامت آلمان همین هزینه‌های پایین است. که زندگی را برای افراد آسان می‌کند. در مقاله «اخذ اقامت اروپا، برای زندگی در آلمان» هم به یک سری از محاسن دیگر آلمان اشاره شده است..

وجود افراد خارجی و مقیم بسیار در اروپا و آلمان

مطمئن باشید که پس از اخذ اقامت اروپا و زندگی در کشورهای اروپایی احساس غربت چندان زیادی نخواهید کرد. به خصوص آلمان که افراد خارجی زیادی را در خود جای داده است و به همین خاطر می‌توانید هموطنان خود را در این کشور پیدا کنید.

نقاط ضعف آلمان را هم بدانید

افرادی که قصد مهاجرت دارند، تحقیق در مورد نقاط قوت و ضعف اقامت آلمان را در اولویت خود قرار می‌دهند. یکی از نقاط ضعف آلمان که می‌تواند برای اهالی برخی کشورها آزاردهنده باشد، قوانین آن است. قواعد و قوانین مالیاتی این کشور هم زبانزد است. اختلاف طبقاتی و ناعدالتی در این کشور به چشم می‌خورد. هزینه مواد غذایی در برخی شهرهای این کشور مانند فرانکورت بالاست.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ اقامت کشورهای اروپایی هستید، می‌توانید با شماره‌های یورواقامت که در سایت قراردارد تماس حاصل فرمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند حسن و عیب اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights