Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ویزای اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

ویزای اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

دریافت ویزای اسپانیا و به دنبال آن اخذ اقامت اروپا نیازمند آگاهی از یک سری اطلاعات است. اگر شما شهروند اتحادیه اروپا هستید، EEA (اتحادیه اروپا به همراه ایسلند، نروژ و لیختن اشتاین) یا سوئیس، می توانید وارد اسپانیا شوید و بدون ثبت نام به مدت 3 ماه اقامت داشته باشید. شهروندان کرواسی، که اخیرا به اتحادیه اروپا ملحق شده اند، هنوز به مجوز کار نیاز دارند، احتمالا حداقل تا ژوئن2020این قانون پایدار باشد. اگر مایل هستید که بیشتر در اسپانیا بمانید، باید از طریق مقامات محلی ثبت نام کنید.

ویزای اسپانیا بصورت کوتاه مدت و اخذ اقامت اروپا

اسپانیا بخشی از منطقه شنگن است. این کشور جزو 26 کشوری است که قوانین ویزا را در اختیار دارند و فهرستی از ملیت ها را دارند که ممکن است بدون نیاز به ویزا برای اولین بار وارد کشور شوند. کشورهای زیر عضو کشورهای شنگن هستند:

اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

اگر کشوری عضو این لیست نیست و یا با اسپانیا توافق نداشته باشد، افراد قبل از خروج از کشور خود باید ویزای خود را دریافت کنند، زیرا هیچکدام در اسپانیا صادر نمی شوند.

اگر شما با یک ویزای توریستی قصد ورود به اسپانیا را دارید، می توانید در اسپانیا و / یا هر کشور دیگر در منطقه شنگن تا 90 روز در هر دوره 6 ماهه اقامت داشته باشید. ویزای صادر شده توسط یکی از کشورهای شنگن در تمام کشورهای عضو دیگر معتبر است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که اگر در ویزای شنگن بدون مجوز کار به کشور سفر نکنید، نمیتوانید در اسپانیا کار کنید.

ویزای اسپانیا به صورت بلند مدت و اخذ اقامت اروپا

اگر در حال رفتن به اسپانیا هستید، می توانید برای دریافت ویزای اسپانیا برای اقامت خود از طریق سفارت اقدام کنید و یا قبل از اینکه از طریق نماینده مجاز شناخته شده در مأموریت دیپلماتیک اسپانیا یا نزدیکترین پست کنسولگری اسپانیایی اقدام کنید. اگر شما به قصد تحصیل می روید باید از قبل ویزای اسپانیا را داشته باشید. هنگامی که برای ویزا درخواست می کنید، باید هزینه ای را که معمولا حدود 60 یورو باشد، پرداخت کنید که اگر رد شود، بازپرداخت نمی شود. این هزینه در شرایط خاصی لغو می شود، اما شما باید با نماینده اسپانیایی خود در مورد شرایط و الزامات درخواست ویزا مشورت کنید، زیرا این امر بسته به کشور شما و دلیل سفر شما متفاوت است.

همچنین توافق میان کانادا و اسپانیا وجود دارد که اجازه می دهد جوانان بین 18 تا 35 ساله به اسپانیا سفر کنند و تا سال به سال کار کنند و بالعکس. برای اطلاعات بیشتر در مورد این، با کنسولگری اسپانیا در کانادا تماس بگیرید.

همه خارجی ها باید شماره هویت خارجی یا NIE را بدست آورند، به غیر از شهروندان اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس که نیازی به ویزا ندارند. برای انجام هرگونه معامله مالی، از قبیل باز کردن یک حساب بانکی در اسپانیا یا پرداخت مالیات، به این کار نیاز دارید. اکثر مردم NIE خود را هنگام ورود به اسپانیا در دفتر خارجی خود می گیرند، اما میتوانید برای NIE خود از طریق نزدیکترین کنسولگری اسپانیا درخواست کنید که این امر می تواند تا چهار هفته طول بکشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ