Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نکاتی در مورد اقامت اروپا و اسلواکی که هر خارجی باید بداند

موارد بحث شده

هر کشوری جزئیات و نکات خاص خود را دارد. اقامت اروپا یکی از پرطرفدارترین مباحثی است که امروزه در یورو اقامت مطرح است. مراجعه‌کنندگان بسیاری به دنبال اخذ اقامت اروپا هستند و می‌خواهند در یک کشور مناسب از جنبه‌های مختلف زندگی کنند. پیشنهاد ما به این افراد اخذ اقامت اسلواکی است. در این مطلب قصد داریم به مباحثی در رابطه با اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی اشاره کنیم و نکاتی را در این خصوص بیان نماییم.

اخذ اقامت اسلواکی و بهره‌مندی از طبیعت زیبا

همواره مسائل روحی و روانی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. طبیعت بکر و بی‌نظیر اسلواکی روح انسان را با طبیعت پیوند می‌دهد و آرامش بی‌نظیری به انسان می‌بخشد. از آنجا که تعداد این اماکن تفریحی و گردشگری زیاد است باید با یک برنامه‌ریزی خوب پس از اخذ اقامت اسلواکی، به شکلی درست و راضی‌کننده از طبیعت بکر و بی‌نظیر این کشوره بهره‌مند شوید.

نزدیکی زمانی اسلواکی با سایر کشورهای اروپایی

یکی از خصوصیات کشور اسلواکی نزدیکی زبان این کشور با سایر کشورهای اروپایی است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اسلواکی، سازگارترین زبان را با سایر کشورها دارد. اگر کسی زبان این کشور را متوجه شود، خیلی راحت با زبان‌های چک، لهستان، روس و کرواسی کنار می‌آید و می‌تواند آن زبان‌ها را هم متوجه شود.

اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی به قیمت خوردن یک پنیر

یکی از مسائلی که مردم در سراسر جهان به خاطر آن اقدام به مسافرت می‌کند، خوردن غذاهای خوشمزه و استثنایی یک کشور است. اسلواکی هم از جاذبه‌های خوراکی بی‌نصیب نیست و غذاهای بی‌نظیری دارد که برخی افراد یکی از دلایل اخذ اقامت اسلواکی را وجود پنیر خوشمزه اسلواکی می‌دانند. “Bryndza” نامی است که برای این پنیر انتخاب شده است. اکثر رستوران‌های این کشور این پنیر را سرو می‌کنند.

قدیمی‌ترین ماراتن اروپا در اسلواکی

قدیمی‌ترین ماراتن قاره اروپا در کشور اسلواکی برگزار می‌شود و در جهان هم از نظر قدمت رتبه دوم را دارد. رتبه اول جهان متعلق به ماراتن بوستون است. این ماراتن هر ساله در منطقه کوشیتسه که در ناحیه شرقی اسلواکی است برگزار می‌شود و علاقمندان زیادی هم دارد. در صورتی که بتوانید اقامت اروپا را بگیرید و در این کشور زندگی کنید، بد نیست که در این ماراتن بزرگ شرکت کنید و از آن لذت ببرید.

اخذ اقامت اروپا؛ مسیری آسان در کنار یورو اقامت

یکی از مراکز مهم و معتبر در زمینه اخذ اقامت اروپا و سکونت در کشورهایی مانند لهستان، اسلواکی، آلمان، اتریش و… یورو اقامت است. این مرکز به خاطر خصوصیات برتر و عالی که دارد تاکنون افراد زیادی را راهی اروپا کرده و مجوز اقامت کشورهای اروپایی را برای آنها دریافت کرده است. در صورتی که می‌خواهید به جمع اروپایی‌های ما اضافه شوید، با شماره‌های ما تماس بگیرید. همین تماس مقدمه موفقیت شماست مطمئن باشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نکاتی در مورد اقامت اروپا و اسلواکی که هر خارجی باید بداند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ