Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مهمان‌نوازی مردم اسلواکی، یک انگیزه برای اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

برخورد و منش ساکنان و اهالی یک کشور می‌تواند انگیزه‌ای مهم و اساسی برای کار و زندگی یک فرد خارجی درآن کشور باشد. بسیاری از افرادی که خواستار اخذ اقامت اروپا هستند؛ دلیل این تصمیم و نیت خود را مهمان‌نوازی و خون‌گرمی مردم این قاره و کشورهای آن به خصوص اسلواکی می‌دانند.

در صورتی که بتوانید اقامت اسلواکی را دریافت کنید و در این کشور زندگی کنید به خوبی می‌توانید این مهمان‌نوازی و محبت را درک کنید.

مهمان‌نوازی؛ یک صنعت در جهان

امروزه مهمان‌نوازی یا به عبارت دیگر مهمان‌یاری به یک صنعت بزرگ و مهم در جهان تبدیل شده است و یکی از شاخه‌های مهم و زمینه خدمات محسوب می‌شود؛ موارد زیر جزئی از این صنعت هستند:

  • برنامه‌ریزی رویدادها
  • حمل و نقل
  • شهربازی
  • مکان‌های اقامتی
  • خدمات آبی
  • خدمات گردشگری

مهمان‌نوازی صنعتی بزرگ است که گردش مالی آن حدود چند میلیارد دلار است. صنعت مهمان‌نوازی یکی از صنایعی است که می‌تواند مشاغل فراوان و گوناگونی ایجاد کند. فرض کنید که یک پارک تفریحی به واسطه صنعت گردشگری ایجاد می‌کند. عملیات نگهداری و تعمیرات این پارک، امور باغبانی آن، مدیریت آن، شهربازی‌های آن و… مستلزم استخدام افراد گوناگون است و همین مسئله باعث شده است افرادی که در هر زمینه تخصص دارند بتوانند در این مراکز استخدام شوند. حتی برخی از افرادی که اقامت اسلواکی را دریافت کرده‌اند هم در همین صنعت مشغول به کار هستند

اخذ اقامت اروپا و بهرهمندی از مزایای صنعت مهمان‌نوازی

اگر می‌خواهید اقامت اروپا را دریافت کنید و در کشورهای این قاره زندگی کنید، کشورهای مختلفی پیش‌روی شماست که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد یکی از بهترین کشورها که پس از اخذ اقامت اروپا می‌توانید وارد آن شوید، اسلواکی است. اسلواکی در زمینه مهمان‌نوازی معروف است و خدمات خوب در این زمینه ارائه می‌دهد.

در اسلواکی مرکز تفریحی و گردشگری گوناگونی وجود دارد. طبیعت بکر و خصوصیات این کشور در مقاله “اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی” آمده است. با اخذ اقامت اسلواکی در کنار بهره‌مندی از مزایای اقتصادی و موقعیت جغرافیایی این کشور می‌توانید از مراکز تفریحی آن هم لذت ببرید. در زیر به چند مورد از مهمترین خصوصیات اسلواکی در زمینه مهمان‌نوازی اشاره شده است:

  • رستوران و مراکز غذایی اسلواکی
  • مراکز گردشگری و طبیعت بکر و چشم‌نواز این کشور
  • شهربازی‌های بی‌نظیر اسلواکی

این مراکز برای بهبود وضعیت زندگی ساکنان این کشور ایجاد شده است و تاثیر بسزایی در وضعیت رومی مردم این کشور داشته است. این مزایای اسلواکی باعث می‌شود که افرادی که تمایل به اقامت اروپا دارند حتما سری به این کشور بزنند و شاید پس از مدتی اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مهمان‌نوازی مردم اسلواکی، یک انگیزه برای اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ