Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مالیات تجاری در آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

مالیات تجاری در آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا

قوانین مالیات تجاری در آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا موضوعی است که برای کسانی که قصد ثبت شرکت تجاری در آلمان را دارند، مهم است. آلمان هشتمین و امن ترین کشور در خصوص پرداخت مالیات در جهان است. در آلمان بسیاری از انواع مالیات مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد و فردی که مایل به راه اندازی کسب و کار خود می باشد، باید از مهم ترین آنها آگاه باشد. قوانین مالیات تجاری در آلمان و اخذ اقامت اروپا مسئله پیچیده ای نیست و تنها با رعایت قوانین می توان به آسانی از این مرز نیز گذشت.

اگر در بیش از 6 ماه متوالی در آلمان زندگی کرده باشید، شما به عنوان یک “مقیم عادی” در نظر گرفته شده اید و باید مالیات بر درآمد و دارایی های خود را پرداخت کنید. اشخاصی که بیش از 6 ماه در آلمان زندگی نکرده اند، به عنوان ساکن مالیاتی محسوب نمی شوند و بنابراین فقط مالیات حاصل از درآمد را پرداخت می کنند.

پرداخت مالیات تجاری در آلمان و اخذ اقامت اروپا

همه شرکت ها باید مالیات بر درآمد را صرف نظر از اینکه کسب و کارشان به چه صورت است، پرداخت کنند. افرادی که مایل به کسب و کار هستند، باید 25٪ از مالیات شرکت ها را نیز پرداخت کنند، در غیر این صورت به عنوان Körperschaftsteuer شناخته می شود. به طور متوسط ​​18 درصد از مالیات آنها به مالیات تجاری شهرداری یا Gewerbesteuer خواهد رسید.

اگر مدل کسب و کار AG یا GmbH را انتخاب کنید، شما همچنین باید 25٪ مالیات شرکت یا Körperschaftsteuer را پرداخت کنید. بسته به مورد، هر دو 19٪ یا 7٪ به مالیات بر ارزش افزوده یا Mehrwertsteuer – همچنین به عنوان مالیات بر ارزش افزوده شناخته می شود.

اگر شرکت شما وابسته به یکی از کلیساهای تاسیس شده در آلمان باشد، 8٪ یا 9٪ به مالیات کلیسا و 5/5٪ نسبت به اضافه هزینه همبستگی خواهد رسید.

بازگشت مالیات بر درآمد باید تا 31 مه سال پس از آن که درآمد دریافت شده، ثبت شود. اگر از کمک یک مشاور مالیاتی استفاده می کنید، باید برای پرداخت مالیات تجاری در آلمان طبق فرمتی به صورت خودکار تا 30 سپتامبر صادر می شود، عمل کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مالیات تجاری در آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ