Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

لزوم اطلاع از آداب و رسوم آلمان برای اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

آلمان، کشوری در قلب اروپاست. موقعیت این کشور فقط از لحاظ جغرافیایی مهم نیست بلکه از جهت سیاسی و اقتصادی هم آلمان، قلب اروپاست و نقش محوری و مهمی را در این قاره ایفا می‌کند. اهمیت آلمان سبب شده است که هدف بسیار از متقاضیان از اخذ اقامت اروپا و ورود به آلمان و زندگی در این کشور باشد.

این کشور از نظر جمعیت رتبه دوم اروپا را دارد. 80 میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند. اقتصاد این کشور در جهان رتبه پنجم را دارد و در اروپا، بزرگ‌ترین اقتصاد به حساب می‌آید و به همین خاطر هم اخذ اقامت اروپا روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در این مطلب قصد داریم مجموعه‌ای از آداب و رسوم این کشور را برای افرادی که می‌خواهند اقامت آلمان را بگیرند، توضیح دهیم.

دانستن ارزش‌ها، پیش‌نیاز اخذ اقامت اروپا

مردم آلمان برای دقت، وقت‌شناسی، حریم خصوصی و ساختارمندی احترام زیادی قائل هستند. اگر می‌خواهید پس از اقامت آلمان به خوبی زندگی کنید، باید برای مواردی که گفته شد، احترام قائل شوید؛ زیرا این موارد خطوط قرمز مردم آلمان هستند.

آمار و اطلاعات حاصل از پژوهش دانشگاه سالفورد منچستر انگلیس نشان می‌دهد که آلمانی‌ها علاقه زیادی به سازمان‌دهی دارند و دوست دارند که کارهای خود را با نظم انجام دهند. زمان در آلمان پادشاهی می‌کند و تمام مردم احترام زیادی به این مفهوم می‌گذارند.

زبان آلمانی، لازمه اخذ اقامت آلمان

زبان رسمی کشور آلمان، آلمانی است. بیش از 95 درصد مردم این کشور به این زبان صحبت می‌کنند و زبان مادری آنها محسوب می‌شود. البته زبان‌های دیگری هم در این کشور رواج دارد. این زبان‌ها عبارت است از:

  • دانمارکی
  • صربی
  • رومانیایی
  • ترکی
  • کردی
  • فریزی

دین رایج مردم آلمان

65 تا 70 درصد مردم آلمان پیرو دین مسیح هستند. نکته مهم این است که آزادی مهبی در این کشور به صورت کامل وجود دارد و در صورتی که بتوانید اقامت اروپا را اخذ کنید و سری به سایر کشورهای قاره سبز بزنید، خواهید دید که در سایر کشورها هم اوضاع به همین منوال است. در آلمانی می‌توانید هر نوع دین و مسلکی داشته باشید و کاملاً آزاد خواهید بود.

غذاها و خوراکی‌ها در آلمان

سالانه مردم زیادی از سراسر جهان برای اخذ اقامت اروپا اقدام می‌کنند و تمایل دارند که در آلمان زندگی کنند. اگر از کسانی که علاقمند به اقامت آلمان هستند، سوال کنید به راحتی می‌توانید از علاقه آنها به غذاها و خوراکی‌های خوشمزه آلمانی باخبر شوید.

در این کشور رستوران‌های مخصوص کشورهای مختلف هم وجود دارد که غذاهای اصیل آن کشورها در آن سرو می‌شود. نگران نباشید؛ چون اگر دلتنگ کشورتان شدید می‌توانید از رستوران‌های ملی و سنتی آلمان استفاده کنید.

تخصص ما، اقامت اروپا

در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات بیشتری در مورد اقامت اروپا، زندگی در آلمان و سایر کشورهای اروپایی کسب کنید، تلفن را بردارید و با  شماره‌های ما که در سایت هم قرار دارد تماس بگیرید. ما تمامی ابهامات شما را برطرف خواهیم کرد و می‌توانید تمامی مراحل اخذ اقامت کشورهای اروپایی را به ما بسپارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

لزوم اطلاع از آداب و رسوم آلمان برای اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ