ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قیمت اجاره در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

قیمت اجاره در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

اطلاع از قیمت اجاره در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری در خصوص انتخاب بهترین کشور برای اقامت و مهاجرت می باشد. یکی از عوامل تصمیم گیری برای اجاره و قیمت اجاره در لهستان، ویژگی و خصوصیات محلی است که قرار است انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مختصری در خصوص قیمت اجاره در لهستان و مناطق مختلف آن و شرایط اخذ اقامت اروپا بیان کنیم.

اطلاعات قیمت اجاره در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

این امر بدیهی است که قیمت اجاره در لهستان در مناطق محتلف آن متفاوت است. و همچنین قیمت اجاره در شهرهای مختلف آن نیز فرق دارد. بنابراین اجاره در شهرهای بزرگ که معمولا گران تر از شهر های کوچک و مناطق روستایی هستند، بیشتر است. به طور مثال بالاترین اجاره در ورشو Warszawa)) ، Cracow (Kraków)، Gdansk، Poznan و Wroclaw است. برای یک آپارتمان 2 خوابه در یک شهر بزرگ، شما باید از 1500 تا 2000 زلوتی در هر ماه اجاره پرداخت کنید و در شهرهای کوچکتر، اجاره برای آپارتمان مشابه حدود 800-1500 زولتی است. در شهرهای بزرگ همچنین تعدادی اتاق حدود 30 متر مربع از آپارتمان ها نیز اجاره داده می شود که اجاره ان حدود 600PLN در ماه است. نکته دیگری که وجود دارد این است که علاوه بر هزینه نماینده املاک و سپرده، باید هزینه های برق، آب، گاز و دفع زباله را نیز پرداخت کنید. این شرایط تقریبا برای تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا یکسان است و کسانی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند باید از تمامی این قوانین آگاهی داشته باشند.

شرایط اجاره خانه و قیمت اجاره در لهستان  

برای اجاره خانه و اتاق در لهستان علاوه بر رعایت قواعد و قوانین کشور لهستان باید قوانین املاک و همچنین مالکان را نیز رعایت کنید. برای اجاره ملک شما نیاز به پرداختسپرده هزینه اجاره( پول پیش یا همان رهن) به اندازه اجاره یک تا سه ماهه دارید. در این صورت پس از تخلیه منزل این مبلغ به شما عودت داده می شود که اگر در مدت سکونت شما خسارتی به محل اجاره وارد شده باشد از ایت مبلغ کسر می شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قیمت اجاره در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights