ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرصت های اخذ اقامت اروپا و شرایط آب و هوای لهستان

موارد بحث شده

فرصت های اخذ اقامت اروپا و شرایط آب و هوای لهستان

برای اخذ اقامت اروپا و به تبع آن کشور لهستان باید به شرایط آب و هوای لهستان توجه کرد. یکی از نکاتی که در مهاجرت و اخذ اقامت اروپا باید مد نظر داشت شرایط آب و هوایی و طبیعت آن کشور است. آب و هوای لهستان یکی نکات مثبت در جذب توریست ها و مسافران از نقاط مختلف دنیا می باشد. سالانه مسافران و گردشگران زیادی از تمامی نقاط دنیا به لهستان سفر می کنند و این کشور را خصوصا برای سفرهای بهاری و تابستانه خود انتخاب می کنند. طبیعت و آب و هوای لهستان علاوه بر جذب توریست ها و مسافران در اخذ اقامت این کشور و به تبع آن اخذ اقامت اروپا نیز تاثیر به سزایی داشته است.

شرایط آب و هوای لهستان و گردشگری آن

لهستان یک کشور چهار فصل به حساب می آید و این نکته باعث شده افراد زیادی این کشور را برای مسافرت و اخذ اقامت اروپا انتخاب کنند. جاذبه های گردشگری لهستان در چهار حوزه فرهنگی، استراحتی، محیط زیست و اسکی تقسیم بندی می شود. تجهیزات اسکی و استراحتی در این کشور به طور کامل تجهیز شده و همین عامل باعث جذب مسافران زیادی شده است. بهار در لهستان روزهای خنک و سرسبزی دارد و تجربه روزها و هوای گرم در لهستان دوام زیادی ندارد و تعداد روزهای گرم آن بسیار کم است و در طول سال بیشتر آب و هوای لهستان خنک و رو به سردی می گذارد.

در تابستان روزهای ورشو پایتخت لهستان و شهرهای اطراف آن رو به گرمی می رود اما این گرما شدت زیادی ندارد و همچنین تعداد روزهای گرم آن بسیار کم است و بیشترین دمای لهستان در فصل تابستان به حدود 30 درجه می رسد.

در پائیز آب و هوای لهستان رو به خنکی و سردی می رود. آفتاب تابستان کم کم رنگ می بازد و باران های پائیزی شروع به باریدن می کند. آسمان لهستان در اکثر روزها ابری و بارانی است و همین عامل هم باعث طراوت آب و هوای لهستان می شود. این عامل یکی از عوامل مهم در جذب افراد برای اخذ اقامت اروپا و لهستان است.

آب و هوای لهستان در زمستان سرد و برفی است. بیشترین بارندگی در مناطق شرقی کشور و مناطق کوهستانی جنوبی است. دمای روزانه از -10 درجه (شب) تا 0 درجه (در طول روز) تغییر می کند. در ساحل دریای بالتیک به علت تأثیر آتلانتیک، آب و هوا بسیار ملایم است. در ماه ژانویه حداقل درجه حرارت ثابت در گدانسک با توجه به پیش بینی هوا، روز انتظار می رود در حدود 1 درجه، و با شروع اولین گرگ و میش – 3 درجه زیر صفر است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت های اخذ اقامت اروپا و شرایط آب و هوای لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights