Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

 شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

 شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

واجد شرایط بودن شما برای شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا بستگی به والدین شما، ملیت فعلی شما و مدت زمانی که در اسپانیا زندگی کرده اید،‌ دارد. اگر یکی از والدین شما اسپانیایی باشد، شما به طور خودکار شهروندی اسپانیا را دریافت خواهید کرد. اگر شما در اسپانیا متولد شوید و یکی از والدین شما نیز متولد اسپانیا باشد، در این صورت نیز شما شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا را دریافت میکنید.

شرایط شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

اکثر خارجی ها قبل از اینکه بتوانند برای شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا درخواست دهند، باید مجوز اقامت داشته باشند. استثنائات اصلی کسانی هستند که پناهنده سیاسی یا پناهندگی داشته باشند می توانند پس از پنج سال درخواست شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا کنند ولی شهروندان کشورهای آمریکای لاتین، آندورا، فیلیپین، گینه استوایی، پرتغال و یهودیان اسپانیایی پس از دو سال می توانند درخواست کنند.

یک دوره اقامت یک ساله برای کسی که در اسپانیا متولد شده یا متولد خارج از اسپانیا با یک مادر یا پدر اسپانیایی میباشد یا هر کسی که با یک شهروند اسپانیایی ازدواج کرده است، کافی است.

در تمامی موارد، مدت اقامت در اسپانیا باید بلافاصله قبل از درخواست باشد. ازدواج با یک شهروند اسپانیایی به شما اجازه کار نمی دهد، اگر چه درخواست برای یکی معمولا اعطا می شود و به سرعت اعمال می شود. کودکان خارجی زیر 18 سال که توسط والدین اسپانیایی تائید می شوند، به صورت خودکار شهروندی اسپانیا را دریافت می کنند، اگرچه یک کودک متولد 18 ساله یا بیشتر در زمان تائید شهروندی باید تصمیم بگیرد که آیا در دو سال پس از تائید شهروندی اسپانیا در این کشور می ماند یا خیر.

درخواست برای شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

یک درخواست برای شهروندی اسپانیا باید به وزیر دادگستری ارائه شود که می تواند از طریق نظم عمومی یا منافع ملی آن را رد کند. برای درخواست شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا، گواهی تولد شما، گواهی ازدواج (در صورت لزوم) و گواهینامه های تولد و ازدواج پدر و مادرتان را که لازم است به طور رسمی به اسپانیایی ترجمه شود، لازم است.

 

شما همچنین باید یک گواهی رفتار خوب از پلیس داشته باشید، یک بیانیه از دو شهروند اسپانیایی که از درخواست شما حمایت می کنند، و شما باید نشان دهید که شهروند خوبی هستید و در جامعه اسپانیا پیوستگی دارید. اکثر مردم لازم است که یک وکیل را برای رسیدگی به پرونده های مربوطه استخدام کنند.

قانون اسپانیا ملیت دوگانه را برای بزرگسالان تشخیص نمی دهد و بنابراین یک کودک که مجاز به انتخاب بین اسپانیایی و دیگر ملیت باشد باید در سن 18 سالگی انتخاب کند. یک خارجی معمولا باید از ملیت سابق خود استعفا دهد (بجز پرتغال و آمریکای لاتین)، همچنین قسم به وفاداری به پادشاه اسپانیا، و قسم به قانون اساسی اسپانیا و قوانین دیگر را داشته باشد. توصیه می شود قبل از لغو ملیت و تبدیل شدن به یک شهروند اسپانیایی و اخذ اقامت اروپا مشاوره قانونی بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

 شهروندی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ