Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان

موارد بحث شده

سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان

سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان یکی از موارد تاثیرگذار و جذب کننده برای اخذ اقامت اروپا و لهستان توسط مهاجران است. یکی از مواردی که در جذب مهاجر و اخذ اقامت اروپا تاثیرگذار است، چگونگی سیستم حمل و نقل کشور مورد نظر است. سیستم های حمل و نقل عمومی بخش مهمی از تدارکات و برنامه ریزی زمانی هر کشوری است که برای انتقال افراد از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان به شدت بر پایه احترام به افراد و زمانی که آن ها در بیرون از خانه خود سپری می کنند، پایه ریزی شده است. بر همین اساس قصد داریم در این متن به طور خلاصه به سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان که یکی از عوامل اخذ اقامت اروپا و لهستان توسط افراد خارجی است، بپردازیم.

انواع سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان

سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان انواع متفاوتی دارد و در این کشور سعی شده که با استفاده از انواع وسایل نقلیه عمومی به عموم افراد کمک شود. یکی از عواملی که در لهستان سبب جذب مهاجران و تقاضای زیاد اخذ اقامت اروپاشده است همین مورد است. در ذیل به برخی از سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان اشاره می کنیم.

  • مترو: پایتخت لهستان که شهر ورشو می باشد دارای دو خط مترو است که تمامی نقاط شهر ورشو را پوشش داده است. در تمام نقاط شهر ورشو ایستگاه های مترو وجود دارد که این عامل باعث می شود سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان در تمامی نقاط در دسترس باشد.
  • اتوبوس: تعداد دستگاه های اتوبوس های شهری و همچنین ایستگاه های اتوبوس در جای جای نقاط شهر ورشو حاکی از مدیریت درست سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان می باشد.
  • قطار شهری: قطار شهری به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی مکمل اتوبوس های شهری در جا به جایی مردم به طور فعال وجود دارد. تعداد ایستگاه ها و تعداد قطار ها به اندازه ای هست که تاخیرهای آن ها در حد 1 الی دو دقیقه است.
  • دوچرخه: وجود تعداد زیاد ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر ورشو به افراد کمک می کند که برای جا به جایی از این وسیله نقلیه استفاده کنند. شرایط اجاره دوچرخه در این کشور را در متن بعدی به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.
  • تاکسی: سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان انواع متفاوتی دارد و تاکسی یکی از این وسایل به شمار می رود. به دلیل توضیحات زیاد این مورد، موارد تاکسی و برنامه های آن در متن بعدی به اطلاع شما می رسد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سیستم حمل و نقل عمومی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ