Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سیستم حمل و نقل در لهستان

موارد بحث شده

سیستم حمل و نقل در لهستان

 

در مقاله قبل درباره سیستم حمل و نقل در لهستان توضیحات کوتاهی داده شد. همانطور گفته شد که چرا این موضوع برای اخذ اقامت اروپا حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم تا با این موضوع بیشتر آشنا شویم.

سیستم حمل و نقل در لهستان

برای استفاده از سرویس های حمل و نقل عمومی در هر شهر از لهستان، از یک نوع بلیت استفاده میشود که به دو نوع قیمتی استاندارد و کاهش داده شده تقسیم میشود. کلی از نظر قیمتی تقسیم میشود. نوع کاهش داده شده که برای دانشجویان، پزشکان و سالمندان است که نصف قیمت بلیط استاندارد است و بسیاری که برای اخذ اقامت اروپا به لهستان میایند، از این موضوع استقبال میکنند.

بلیطی که برای استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان استفاده میشود انواع مختلفی دارد. بلیط های 20، 60 و 90 دقیقه ای که حق استفاده از سرویس های سیستم حمل و نقل در لهستان را به مقدار زمان درج شده به شما میدهد. همچنین نوع اعباری نیز به اینگونه است که با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، شما حق استفاده از تمامی سیستم های حمل و نقل در لهستان ( شهری ) در هر زمان که میخواهید خواهید داشت و با احتساب زمان استفاده شما از سیستم از اعتبار شما البته به صورت ارزان تر کسر خواهد شد.

قیمت بلیط ها برای استفاده از این سیستم در مقایسه با باقی کشورها بسیار پایین می باشد و این خود میتواند یکی از دلایل انتخاب لهستان برای اخذ اقامت اروپا باشد. توجه داشته باشید که کسانی که برای اخذ اقامت اروپا اقدام میکنند، باید با نوع فرهنگ و رفتار اجتماعی این نوع کشورها هم آشنا شود. وقت شناسی یکی از مهمترین موضوعات در این مورد می باشد که به کمک سیستم حمل و نقل در لهستان و گسترش روز افزون آن، رعایت آن به راحتی امکان پذیر است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سیستم حمل و نقل در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ