Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سیستم حقوقی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

سیستم حقوقی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

برای اخذ اقامت اروپا و اسپانیا داشتن اطلاعاتی در خصوص سیستم حقوقی اسپانیا امری لازم است. اگر شما به دنبال مشاوره قانونی هستید، از میان ساکنان محلی میتوانید اطلاعاتی کسب کنید و توصیه ها را دریافت کنید. به این ترتیب شما معمولا نه تنها افرادی را استخدام می کنید، بلکه مهم از آن اطلاعات بیشتری در خصوص سیستم حقوقی اسپانیا و مراحل اخذ اقامت اروپا بدست می آورید.

همیشه هزینه ها را پیش از زمانی که وکیل خود را میخواهید انتخاب کنید تخمین بزنید و هزینه های تعدادی از وکلا را مقایسه کنید، زیرا آنها می توانند بطور قابل توجهی متفاوت باشند. وکلا باید دقیقا همان چیزی را که هزینه میکنند، مشخص کنند. اگر با تعدادی از متخصصان حقوقی درباره همین موضوع مشورت کنید، به احتمال زیاد دقیقا همان توصیه را دریافت خواهید کرد.

سیستم حقوقی اسپانیا به طور خشونت آمیز نیست (به طور عمده به حالت تعلیق درآمده است) بطوری که صدها هزار مورد در سرتاسر اسپانیا وجود دارد که سالها طول می کشد به دادگاه برسد. حتی دادگاه های محلی می توانند پنج سال برای بررسی یک پرونده زمان صرف کنند، اگرچه تاخیر معمولا به مدت دو سال برای جرائم جزئی و تا 4 سال برای جرائم جدی است. این بدان معنی است که شما باید همه کارهای ممکن را انجام دهید تا از انجام هرگونه اقدام احتمالی در حین انجام کسب و کار در اسپانیا جلوگیری کنید، به عنوان مثال، پیش از دریافت مشاوره قانونی متخصص.

اگر همه چیز اشتباه اثبات شود سالها طول می کشد تا رضایت طرف مقابل را به دست بیاورد و در صورت تقلب، مجبور به پرداخت جریمه میشوید. دادگاه های محلی، قضات و وکلا اغلب سیستم را به اهداف خود سوق می دهند و تقریبا هر کسی که به اندازه کافی پول یا تخصص دارد می تواند از این قانون به نفع خود استفاده کند. در سال های اخیر بی اعتماد عمومی به سیستم حقوقی اسپانیا توسط یک سری از رسوایی ها، بوجود آمده است.

وکلا در سیستم حقوقی اسپانیا و موارد اخذ اقامت اروپا

در صورت خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا ، سرمایه گذاری در کسب و کار یا شروع کسب و کار، درخواست برای اجازه کار ، باید از خدمات وکیل با تجربه استفاده کنید. شما ممکن است بتوانید لیستی از وکلای سفارت یا کنسولگری محلی خود را بدست آورید. هزینه های وکلا پیشنهاد شده توسط سازمان های حرفه ای استانی (Ilustre Colegio de Abogados) تعیین می شود، اگرچه وکلای فردی اغلب هزینه های بسیار بیشتری را تعیین می کنند. با این حال، هزینه ها معمولا کمتر از حقوق وکلا در کشورهای اروپای شمالی است و مشاوره ساده کمتر از نیم ساعت هزینه ای از 50 € می باشد.

همیشه سعی کنید با یک وکیل که به زبان اسپانیایی صحبت میکند، مشورت کنید. در برخی مناطق، وکلائی که به زبان انگلیسی و دیگر زبان های خارجی صحبت می کنند رایج هستند و برای برخورد با خارجی ها و مشکلات خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. در مواردی که یک وکیل واجد شرایط است و درآمد شما کمتر از دو برابر حداقل دستمزد اسپانیا است، می توانید برای مشاور حقوقی رایگان (abogado de oficio) درخواست دهید. کالج وکلا یک وکیل را برای کمک به شما انتخاب می کند. در مواردی که مبلغ بیش از 900 یورو باشد، خدمات دادستانی (procurador) مورد نیاز است. اگر خدمات رضایت بخش دریافت نکنید می توانید به کالج حرفه ای محلی شکایت کنید. شکایات رایج عبارتند از تاخیر طولانی، ارتباط ضعیف، هزینه های بالا و بار اضافی (به خصوص در رابطه با معاملات املاک با خارجی ها).

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سیستم حقوقی اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ