Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سرمایه گذاری (CIES) برای اخذ اقامت هنگ کنگ

موارد بحث شده

سرمایه گذاری (CIES) برای اخذ اقامت هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از دو منطقه ویژه اداری جمهوری خلق چین است و در نزدیکی ساحل جنوبی چین واقع شده است. هنگ کنگ به طور گسترده ای در سرتاسر جهان به عنوان یک نیروگاه اقتصادی و یک شهر بزرگ پرطرفدار به عنوان یک منبع محبوب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است که به دنبال جابجایی بیشتر در یک کشور تجارت بازرگانی و تجارت آزاد هستند.

طرح سرمایه گذاری (CIES)

CIES بسیار جذاب است، زیرا برخلاف اکثر برنامه های مهاجرت مبتنی بر سرمایه گذاری میزبانی شده توسط کشورهای دیگر، متقاضیان CIES مجبور نیستند به صورت فعال در کسب و کار در هنگ کنگ شرکت کنند تا به اقامت هنگ کنگ برسند در عوض، تحت این برنامه، سرمایه گذار تنها نیاز به سرمایه گذاری سرمایه ای در هنگ کنگ دارد. (مهم است که توجه داشته باشید CIES برای اتباع افغانستان، کره شمالی یا کوبا باز نیست.

الزامات CIES

برای واجد شرایط بودن برای CIES، متقاضی باید در زمان تقاضا حداقل 18 سال داشته باشد، باید دارایی های خالص حداقل 10 میلیون هکتار داشته باشد، باید یک پرونده خالص قانونی داشته باشد، و باید بتواند اثبات کند که متقاضی می تواند از خود و دیگر اعضای خانواده همراه بدون تکیه بر بازپرداخت سرمایه گذاری / دارایی های آینده، برنامه های اشتغال یا کمک های عمومی در هنگ کنگ حمایت کند

علاوه بر این، متقاضی باید در عرض شش ماه که از درخواست سرمایه گذاری گذشت  ثابت کند که طی شش ماه پس از تأیید درخواست، حداقل 10 میلیون هکتار در دارایی ها سرمایه گذاری کرده است. سرمایه گذاری باید به یکی از دو گزینه هدایت شود. اولا متقاضی می تواند مبلغ مورد نیاز را به املاک تجاری، مسکونی یا صنعتی که در هنگ کنگ واقع شده است، سرمایه گذاری کند. متقاضی می تواند مبلغ سرمایه گذاری را به عنوان املاک مورد نظر تقسیم کند.

پس از تایید برنامه

هنگامی که سرمایه گذار CIES تأیید شود، سرمایه گذار و وابستگان همراه وی یک ویزا دریافت می کند که در ابتدا برای مدت سه ماه معتبر است. اگر سرمایه گذار بتواند اثبات کند که سرمایه گذاری پیشرفت می کند، ویزا ممکن است برای سه ماه دیگر تمدید شود. هنگامی که کل مبلغ سرمایه گذاری متعهد شده است، یک ویزای دو ساله با گزینه ای برای پسوند های دو ساله بعدی، تا زمانی که سرمایه گذاری همچنان موفق باشد، اعطا خواهد شد.

پس از هفت سال اقامت هنگ کنگ به صورت دائم، سرمایه گذار و خانواده ممکن است برای اقامت هنگ کنگ به صورت دائمی که به نام حق اقامت نامیده می شود، درخواست دهند. پس از به رسمیت شناختن حق حراست، سرمایه گذار و خانواده مجاز است بدون قید و شرط در هنگ کنگ زندگی کنند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سرمایه گذاری (CIES) برای اخذ اقامت هنگ کنگ
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ