Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

زندگی در لهستان با اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

یکی از کشورهای پیشرفته و الگوی اروپا که بسیاری برای اقامت در آن تلاش می‌کنند، لهستان است. با اخذ اقامت اروپا می‌توانید در این کشور زندگی کنید و از مزایای آن لذت ببرید. در این مطلب قصد داریم که نگاهی کلی به مردم لهستان، زندگی در آن و نحوه اخذ اقامت اروپا برای زندگی در لهستان بیندازیم.

نگاهی اجمالی به لهستان و مردم آن

یکی از مهمترین مزایایی که مردم لهستان دریافت می‌کنند، برخورداری از بهداشت و درمان مناسب تحت صندوق ملی سلامت لهستان است. در صورتی که بتوانید اقامت لهستان را دریافت کنید می‌توانید از این مزیت بهره‌مند شوید. قانون بیمه سلامت دولت به کارکنان این کشور اعلام کرد که برای برخورداری از این بیمه باید 9 درصد حقوق خود را به بیمه بپردازند.

حمل و نقل آسان با اخذ اقامت لهستان

یکی از مزایای اقامت لهستان، حمل و نقل سریع، آسان و ارزان آن است. در صورتی که اقامت اروپا را دریافت و در لهستان زندگی کنید، تا زمانی که در این کشور هستید از متروی عالی و خدمات حمل و نقل در این کشور استفاده نمایید. در مناطق روستایی این کشور هم امکان استفاده از اتوبوس‌های جدید و مناسب وجود دارد.

رانندگی نسبتاً خطرناک در لهستان

یکی از تفاوت‌های لهستان با سایر کشورهای اروپایی وجود اتومبیل‌های فراوان در این کشور است. تعداد خودروی بالا، رانندگی را در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی خطرناک‌تر می‌کند. پس از اخذ اقامت لهستان مراقب رانندگی در این کشور به خصوص هنگام شب باشید و خودروی خود را هم در مکان‌های مخصوص پارک، پارک نمایید.

تحصیل اجباری، یکی از عوامل پیشرفت

در صورتی که می‌خواهید اقامت اروپا را دریافت و در لهستان زندگی کنید باید بدانید که تحصیل در لهستان برای افراد 6 تا 18 سال اجباری است. یکی از مزایای این کشور وجود مدارس بین‌المللی مختلف در این کشور است.

اقامت اروپا برای رسیدن به بهترین‌ها

یکی از نکاتی که مشاوران، در یورواقامت به افراد متقاضی اخذ اقامت اروپا می‌گویند این است که اگر چنانچه می‌خواهید کشوری اروپایی را برای زندگی انتخاب کنید که در آن آرامش و آسایش اهمیت فراوانی دارد، می‌توانید لهستان را انتخاب کنید.

این کشور با برخورداری از ارتباطی عمیق با اروپا، جدیدترین پیشرفت‌های آموزشی و سبک زندگی را داشته است و از نظر رفاه، در سطح خوبی قرار دارد. به علاوه خیلی راحت می‌تواند در آن شغل مورد نظر خود را بیابید.

پس اگر به دنبال اخذ اقامت کشور لهستان هستید، با شماره‌های مرکز ما که در سایت مشاهده می‌شود تماس بگیرید و همه چیز را به ما بسپارید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

زندگی در لهستان با اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ