Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (1)

موارد بحث شده

افراد زیادی به مرکز یورواقامت مراجعه می‌کنند و در مورد روش‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش سوال می‌کنند. دریافت اقامت اتریش کار چندان دشواری نیست. در صورتی که این کار را به کمک یک مرکز یا مشاور خبره انجام دهید، مسیر طولانی پر پیچ و خمی در پیش نخواهید داشت. در این مطلب قصد داریم که به نحوه اخذ اقامت اتریش و راه‌های ورود به این کشور برای کار و زندگی و تحصیل اشاره کنیم.

راه‌های اخذ اقامت اتریش

برای اینکه یک فرد خارجی بتواند وارد اتریش شود و اقامت این کشور را دریافت کند، شش راه پیش رو دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • اخذ اقامت از طریق تولد
  • اخذ اقامت از طریق کار
  • اخذ اقامت از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری
  • اخذ اقامت از طریق پناهندگی

اخذ اقامت اتریش از طریق تولد

برای اینکه شخصی بتواند اقامت اروپا را دریافت کند و برای زندگی کشور اتریش را انتخاب نماید. راه‌های گوناگونی هست که یکی از آنها تولد است. این مسئله از قاعده سیستم خون پیروی می‌کند؛ یعنی اگر شما دارای پدر یا مادری هستید که اتریشی هستند، می‌توانید اقامت اروپا را دریافت کنید و در اتریش زندگی کنید.

در زمینه تولد، یکی از راه‌های اخذ اقامت در برخی کشورها سیستم خاک است. یعنی فرض کنید که شخصی دارای پدر و مادر چینی است و این پدر و مادر به اتریش مهاجرت می‌کنند و فرزند خود را اتریش به دنیا می‌آورند. این فرزند نمی‌تواند اقامت کشور اتریش را دریافت کند چون این کشور، سیستم خاک را نپذیرفته است.

 اخذ اقامت اروپا و زندگی در اتریش از طریق کار

یکی از راه‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در کشورهای اروپایی از جمله اتریش کار و فعالیت اقتصادی است. این کار به دو شیوه میسر است:

  • فعالیت در یک شرکت و کسب عنوان کارمندی
  • ثبت شرکت و راه‌اندازی فعالیت اقتصادی

کشور اتریش با کمبود نیروی کار مواجه است و به همین خاطر امکان اخذ اقامت اروپا از طریق کار وجود دارد. البته نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و از آنجا که صنایع این کشور رو به پیشرفت و توسعه است، امکان ورود به اتریش به شیوه کار ممکن است.

لازم به ذکر است که اتریش به متقاضیان اقامت، نوعی ویزای کار هم ارائه می‌دهد که 6 ماه اعتبار دارد.

فردی که این ویزا را می‌گیرد باید 6 ماه دنبال کار بگردد تا شغل مورد نظر خود را بیابد این ویزا «جستجوی کار» نام دارد. در مقالات دیگر به امتیازات لازم برای موفقیت در اخذ ویزا از این روش خواهیم پرداخت. مرکز یورواقامت به عنوان یکی از بهترین مراکز در زمینه اخذ اقامت کشورهای اروپا می‌تواند به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد. کافی است با ما تماس بگیرید. ما تا آخرین مرحله اخذ اقامت در کنارتان خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اتریش با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ