Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (3)

موارد بحث شده

ورود به اروپا یکی از رویاهایی است که افراد زیادی برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. برای اخذ اقامت اروپا و ورود به کشورهای مختلف قاره سبز از جمله اتریش، مسیرهای مختلفی هست که امکان گرفتن کاملا قانونی و صحیح اقامت اروپا را پای شما فراهم می‌کند.

در دو مطالب «راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (2)» و «راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (3)» به چهار راه برای اخذ اقامت اتریش اشاره کردیم؛ دو راه دیگر برای رسیدن به اقامت اتریش وجود دارد که قصد داریم در این مطلب هم به دو مورد نهایی بپردازیم. این دو مورد عبارت است از:

  • اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری
  • اخذ اقامت از طریق پناهندگی

اخذ اقامت اتریش از طریق سرمایه‌گذاری

دولت اتریش با تمام وجود از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی حمایت می‌کند و به تازگی، اصلاحات گستره‌ای که در تمام سطوح اقتصاد این کشور به وجود آمده است، مسیر اخذ اقامت اتریش از همیشه آسان‌تر شده است. کافی به عنوان یک سرمایه‌گذار یا کارآفرین تصمیم بگیرید که به رشد اقتصاد این کشور کمک کنید.

می‌توانید به عنوان یک کارآفرین اقدام به ثبت شرکت کنید. قانون اتریش به شما این اجازه را خواهد داد که پس از گذشت چند سال از ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری، اقامت دائم اتریش را دریافت کنید. مدت زمان لازم برای اخذ اقامت این کشور بین 3 تا 5 سال است. انواع مختلفی از شرکت‌ها وجود دارد که می‌توانید اقامت اروپا را از طریق آنها کسب نمایید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید، این است که شرط اخذ اقامت اروپا و تمدن آن، فعالیت تجاری شرکت است و در غیر این صورت اقامت شما تمدید نخواهد شد.

اقامت اتریش از طریق پناهندگی

سعی کنید به جزء موارد استثنایی استفاده از این روش را فراموش کنید. اگر در کشور خود از نظر مالی، جانی و… امنیت ندارید می‌توانید به کشورهای عضو کنوانسیون ژنو که اتریش هم جزء آنهاست بروید و اقامت آن کشور را دریافت کنید. البته فرآیند اخذ اقامت از طریق پناهندگی کار آسانی نیست و مشقت‌های فراوانی دارد.

وقتی به دولت اتریش اعلام می‌کنید که از نظر مالی و جانی در امان نیستید، این کشور جای خواب و خوراک برای شما را فراهم می‌کند و به پرونده شما رسیدگی می‌کند. باید اثبات شود که واقعا چنین مشکلی وجود دارد و شما در کشور خود امنیت ندارید.

در صورتی که شما هم خواستار اقامت در کشورهای اروپایی مانند اتریش هستید می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید و درخواست خود را با مشاوران ما در میان بگذارید. ما می‌توانیم شما را به هدفتان یعنی اقامت در کشورهایی مانند اتریش برسانیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اتریش با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ