Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (2)

موارد بحث شده

در مطالب قبلی تحت عنوان «راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (1)» اشاره کردیم که شش راه برای اخذ اقامت اتریش وجود دارد که در مطالب مذکور به دو مورد از این راه‌ها اشاره شد که تولد و کار بود. در این مطالب هم قصد داریم به دو مورد از راه‌های دیگر برای اخذ اقامت اتریش اشاره کنیم که عبارتند از:

  • اخذ اقامت از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت از طریق ازدواج

روش اخذ اقامت اتریش از طریق ازدواج

یکی از قوانین رایجی که در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد، این است که اگر دو نفر که ملیت‌های متفاوتی دارند با یکدیگر ازدواج کنند، می‌توانند تابعیت کشورهای هم را بگیرند. به عنوان مثال اگر فردی برزیلی با فردی اتریشی ازدواج کند، می‌تواند اقامت اتریش را دریافت کند. بنابراین شما هم اگر بتوانید همسری اتریشی برای خود پیدا کنید می‌توانید اقامت اروپا را دریافت و در اتریش زندگی کنید. عکس این موضوع هم وجود دارد ولی باید دو نفر ازدواج خود را به سفارت‌ها اعلام کنند.

اخذ اقامت اروپا و زندگی در اتریش از طریق تحصیل

تحصیل در کشورهای اروپایی به شدت حمایت و توصیه می‌شود به طوری که افرادی که علاقمند به تحصیل در این کشورها باشند، به راحتی می‌توانند اقامت اروپا را از این راه دریافت کنند، یکی از کشورهای اروپایی که به نسبت بیشتر از بقیه کشورها از ماجرای تحصیل پشتیبانی می‌کند، اتریش است.

برای اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش می‌توانید در یکی از دانشگاه‌های این کشور شروع به تحصیل کنید. امکان اخذ ویزای تحصیلی اتریش در تمامی مقاطع وجود دارد. افرادی که در این کشور به صورت رایگان تحصیل می‌کنند می‌توانند پس از آن که یک دوره تحصیلی را پشت سر گذاشتند، شغل مورد نظر خود را پیدا کنند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نمایند. پس از دریافت این ویزا، می‌توانند برای اخذ اقامت اروپا هم اقدام نمایند.

زبان مرسوم در کشور اتریش آلمانی است. اگر به این زبان تسلط نداشته باشید و بخواهید در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنید به مشکل خواهید خورد.

پس ابتدا باید زبان آلمانی را تا سطح قابل قبولی فرا بگیرید. دولت اتریش به شما این فرصت را می‌دهد که سطح زبان خود را تا سطح  C1ارتقا دهید. پس لازم نیست نگران باشید. همه چیز برای اقامت در این کشور بی‌نظیر آماده است، هرچه سریع‌تر اقدام کنید. با شماره‌های یورواقامت که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و پس از مشاوره همه امور مربوط به اقامت در کشورهای اروپایی از جمله اتریش را به ما بسپارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اتریش با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه‌های اخذ اقامت اروپا و ورود به اتریش (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ