ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

خدمات بیمه درمانی در لهستان

موارد بحث شده

خدمات بیمه درمانی در لهستان

داشتن آگاهی در خصوص خدمات بیمه درمانی در لهستان امری واجب جهت اخذ اقامت اروپا و کشور لهستان می باشد. داشتن یک مشکل بهداشتی ممکن است زمانی رخ دهد که شما انتظار آن را نداشته باشید. بنابراین توصیه ما این است که پوشش خدمات بیمه درمانی در لهستان را داشته باشید. برای دریافت خدمات بیمه ای معتبر در لهستان نیاز به کسب اطلاعاتی در خصوص سیستم بهداشتی لهستان، پزشکان، بیمارستان ها و درمان های پزشکی دارید. جهت اخذ اقامت اروپا و کسب اطلاعاتی در خصوص خدمات بیمه درمانی در لهستان این مطلب را دنبال کنید.

انواع خدمات بیمه درمانی در لهستان

  • بیمه درمانی Cigna Global: برنامه Cigna Global ارائه بیمه های درمانی مهاجرتی است که به طور کامل برای پاسخگویی به نیازهای شما و خانواده شما طراحی شده است و طرح های آن اطمینان کامل از پوشش خدمات بیمه درمانی در لهستان را به شما می دهد و با انعطاف پذیری بیشتری این امر را فراهم می کند، زیرا می توانید از مزایای دیگر آن نیز استفاده کنید.
  • بیمه درمانی BDAE: این بیمه یک بیمه درمانی بین اللملی به حساب می آید. بنابراین در پروسه اخذ اقامت اروپا و کشورهای اروپایی برای دریافت این نوع از بیمه به مشکل بر نخواهید خورد. BDAE در سال 1995 به منظور حمایت از مردم با برنامه ریزی و اجرای اقامت طولانی مدت خود در خارج از کشور تاسیس شد. به عنوان یک انجمن رسمی ثبت نام، مجموعه ای از محصولات منحصر به فرد برای اطمینان از امنیت اجتماعی در سراسر جهان ارائه می دهد.

هنگامی که شما قصد دارید برای اخذ اقامت اروپااقدام کنید یا برای یک دوره مشخص برای اوقات فراغت یا کسب و کار به یک کشور خارجی بروید، باید از قبل پوشش بیمه درمانی مناسب را بدست آورید. این بیمه، بیمه بازنشستگی نیر به حساب می آید.

  • بیمه درمانی MPMV Limited: این خدمات بیمه درمانی در لهستان فقط مختص این کشور نیست و در سراسر جهان وجود دارد و برای تامین نیازها و خواسته های افراد مختلف در جهان روی کار آمده است. خدمات این بیمه شامل تمامی افراد از جمله خانواده ها، کارمندان، شرکت ها و دانش آموزان می باشد.
  • بیمه درمانی April Medibroker: انتخاب بهترین طرح بیمه خصوصی بین المللی چیزی نیست که بتواند به شانس منتهی شود. در هر جای جهان هستید، باید مطمئن شوید که بیمه ای را که خریداری می کنید به شما کمک می کند، کیفیت و آرامش خاطر را که شایسته آن هستید، به شما می دهد. گروه مشاوران متخصص کمپانی این بیمه از دانش گسترده ای در بازار جهانی برخوردار است و راه حل هایی را که برای شما ارائه می دهد از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. و شعار این خدمات بیمه درمانی در لهستان این است که بهترین مزایا را برای برآورده ساختن نیازهای شما به شما می دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

خدمات بیمه درمانی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights