Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

خدمات بهداشت عمومی در لهستان

موارد بحث شده

خدمات بهداشت عمومی در لهستان

برای اخذ اقامت اروپا و کشور لهستان کسب اطلاعاتی راجع به خدمات بهداشت عمومی در لهستان امری واجب و ضروری است. برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در این خصوص ما برای شما عزیزان در این مقاله و مقالات مکمل بعدی در خصوص خدمات بهداشت عمومی در لهستان و اقدام به اخذ اقامت اروپا از طریق آن توضیحات مختصری می دهیم.

قوانین خدمات بهداشت عمومی در لهستان

در ابتدا باید عنوان کنیم که برای دریافت خدمات بهداشت عمومی در لهستان باید بیمه باشید. با داشتن بیمه شما می توانید از تمامی خدمات بهداشت عمومی در لهستان بدون نگرانی برای پرداخت هزینه گزاف استفاده کنید. در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا این قانون وجود دارد اما در یک سری از کشورها تفاوت هایی وجود دارد. برای اخذ اقامت اروپا و کشور مورد نظر باید این قوانین را مد نظر قرار داد و بر اساس آن برای اقامت و مهاجرت اقدام کرد.

  • قانون 1: در این قانون این نکته مورد توجه است که برای دریافت خدمات بهداشت عمومی در لهستان شما در ابتدا باید به پزشک خانواده خود مراجعه کنید. در لهستان افراد باید یک پزشک را به عنوان پزشک خانواده داشته باشند و یا از طریق یک معرف به یک پزشک مراجعه کنند. در این صورت برای اخذ خدمات بهداشت عمومی در لهستان باید به کیلینیک دکتر خود بروید و برای بیمه هم دادن ID شما به منشی کلینیک کافی است.
  • قانون 2: این قانون شامل کسانی است در اثر اتفاق غیر مترقبه دچار سانحه شده اند. مانند: خونریزی، شکستگی استخوان و امثال این ها. باید در این صورت برای دریافت خدمات بهداشت عمومی در لهستان با شماره 999 تماس بگیرید و درخواست اورژانس بکنید. در این صورت نیز برای ارائه بیمه خود، دادن ID خود به پرسنل بیمارستان یا اورژانس کافی است.

نکته مهم در دریافت خدمات بهداشت عمومی در لهستان

احتمالا مانند بسیاری از خارجی ها در لهستان، ممکن است برای مراجعه به پزشک بخاطر زبان نگران باشند. برای این موضوع هم نگزانی لازم نیست چرا که دو راه حل برای این مشکل وجود دارد. شما می توانید با یک فرد لهستانی به دکتر مراجعه کنید که در صورت لزوم برای شما ترجمه می کند یا اینکه قبل از ثبت نام مطمئن شوید که دکتر خانوادگی شما انگلیسی صحبت می کند.

برای اخذ اقامت اروپا تمامی نکات مربوط به سیستم های سلامتی و بهداشتی کشور مورد نظر باید بررسی شود. چرا که انتخاب کشور بر اساس معیارهای متفاوت و کسل اطلاعات راجع به آن ها باعث می شود افراد با آگاهی برای اخذ اقامت اروپا اقدام نمایند و زندگی موفق تری داشته باشند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

خدمات بهداشت عمومی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ