ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

جستجوی ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

جستجوی ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

چگونه می توان برای جستجوی ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا اقدام کرد؟ جستجوی ملک در لهستان بسیار دشوار نیست. از زمان بحران اقتصادی جهانی، مقدار زیادی املاک در بازار وجود دارد. قیمت ملک نسبت به چند سال پیش معقول تر است. در ذیل به برخی از راه های جستجوی ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا اشاره می کنیم.

راه های جستجوی ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

  • روزنامه ها

روزنامه ها هنوز هم محبوب ترین راه برای تبلیغات املاک برای فروش هستند، و صفحات اصلی روزانه لیست های طبقه بندی شده ای را ارائه می دهند. برخی از بزرگترین روزنامه های لهستانی شامل آگهی های املاک هفتگی است. به عنوان مثال، Gazeta Wyborcza آگهی های خود را در روزهای چهارشنبه، Dziennik Gazeta Prawna در روزهای سه شنبه، و Rzeczpospolita در روزهای دوشنبه ها قرار می دهد. بسته به جایی که شما روزنامه خود را خریداری می کنید، می توانید برخی از آگهی های منطقه را در روزنامه محلی پیدا کنید. در این میان املاکی که ویژگی های خاص دارند به سرعت به فروش می رسند. شما باید یک روزنامه را در صبح بخرید و وقتی یک پیشنهاد جالب پیدا کنید، بلافاصله تماس بگیرید. اگر چه خواص معمولا در یک روز به فروش نمی رسد.

  • استفاده از اینترنت

موتورهای جستجوی آنلاین به شما اجازه می دهد تا نتایج خود را با توجه به مشخصات خود مانند نوع، منطقه، قیمت، تعداد اتاق ها و متراژ مرتب کنید. پورتال هایی با آگهی های تبلیغاتی وجود دارد که هر کسی می تواند یک آگهی بفرستد (اکثر پورتال ها این سرویس را به صورت رایگان ارائه می دهند). با این حال، هنگامی که به خواص نگاه کنید، باید مراقب باشید، زیرا ممکن است برخی از ناظران وجود داشته باشد. قبل از هر گونه پیشنهاد، ملزومات شخصی را ببینید. راه بسیار مهمی برای پیدا کردن یک خانه، بررسی صفحات وب توسعه دهندگان است. این صفحات لیست ویژگی های جدید است. گاهی اوقات توسعه دهندگان تخفیف های بزرگی ارائه می دهند و این یک راه مستقیم برای پیدا کردن یک فروشنده است. آژانس های املاک همچنین دارای وب سایت هایی هستند که می توانید خواصی را که با نیازهای شما مناسب است پیدا کنید.

 

  • آژانس های املاک و مستغلات

از زمان رونق اموال در سال 2007، بازار املاک و مستغلات بطور قابل توجهی افزایش یافته است، اما تنها 20 درصد از مردم لهستان تصمیم به استخدام یک متخصص برای یافتن املاک و مستغلات می کنند. با این حال، شما به عنوان یک مهاجر ممکن است بخواهید یک نماینده املاک و مستغلات داشته باشید تا به شما در همه کارهای حقوقی کمک کند. هنگام انتخاب یک کارگزار املاک، مراقب باشید، زیرا چندین ارائه دهنده مشکوک در بازار وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در مورد عوامل جستجوی ملک در لهستان بخوانید و همچنین با کارشناسان ما در این زمینه و در خصوص اخذ اقامت اروپا تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

جستجوی ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights