Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

توضیحات یکی از دوستان از اخذ اقامت اروپا و زندگی در لهستان

موارد بحث شده

تاکنون مراجعان زیادی برای اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت به یورواقامت شده است که هر کدام با هدف و روش خاصی اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را دریافت کردند و راهی این قاره شدند. یکی از دوستان ما در مورد خاطرات خود از اقامت لهستان می‌گفت. در این مطلب تمایل داریم که در این زمینه صحبت کنیم.

اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت و ورود به ورشو

از زمانی که به یورواقامت مراجعه کردم، در ذهنم این بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامت لهستان را بگیرم و به لهستان بروم. خوشبختانه در سریع‌ترین زمان ممکن این اتفاق افتاد و از زمانی که وارد لهستان شدم می‌دانستم که می‌توانم از روابط خوب در این کشور استفاده کنم و چند دولت خوب و صمیمی پیدا کنم تا هم بتوانم با زبان این کشور آشنا شوم و هم در صورت وجود مشکل از آنها کمک بگیرم. تجربیات این افراد مسلما مفید و موثر واقع می‌شد و کمک زیادی به رشد و پیشرفت من می‌کرد.

اقامت لهستان و بهره‌مندی از اقتصاد این کشور

یکی از مزایای این کشور برای افراد خارجی وجود کار فراوان است وی می‌گفت: «من پس از مدتی کوتاه موفق شدم که به کمک یورواقامت در زمینه دلخواه خودم مشغول به کار شوم و درآمد خوبی داشته باشم. اقامت لهستان برای من جاذبه‌های زیادی داشت. در کنار تفریح در این کشور توانستم از نظر مالی هم پیشرفت کنم.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت و امکان سفر به تمامی کشورهای این قاره

یکی از مزایایی که اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت برای افراد به وجود می‌آورد، امکان مسافرت آسان به تمامی کشورهای عضو این قاره است. اتحادیه اروپا با برخورداری از کشورهای به‌روز و پیشرفته امکان رشد و پیشرفت را برای تمامی مهاجران فراهم می‌کند. در صورتی که بتوانید اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت از طریق ثبت شرکت را بگیرید می‌توانید مراحل اقامت در هر یک از کشورهای این قاره از جمله لهستان را طی کنید.

فناوری چشم‌گیر لهستان در تمامی زمینه‌ها

یکی از زمینه‌هایی که لهستان در آن رشد خوبی داشته و با تمام جهان همراه شده است، فناوری است. در این کشور به‌روزترین فناوری‌های دنیا دیده می‌شود. در صورتی که در کسب وکار خود نیاز به ابزاری به‌روز و جدید داشته باشید، به راحتی می‌توانید از بازارهای این کشور تامین نمایید. این فناوری می‌تواند در زمینه امنیت، افزایش سرعت فرآیندهای کاری و… مورد استفاده قرار گیرد.

معماری زیبای ساختمان‌های لهستان

یکی از خصوصیاتی که دوستمان برای لهستان ذکر کرد، زیبایی معماری ساختمان‌های این کشور است. لهستان به عنوان یکی از بهترین و پیشروترین کشورها در زمینه عمران و معماری شناخته می‌شود و مهندسان زیادی هم در همین حوزه در این کشور فعالیت دارند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

توضیحات یکی از دوستان از اخذ اقامت اروپا و زندگی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ