ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برای ثبت شرکت لهستان نیاز به یک همراه خواهید داشت

موارد بحث شده

برای ثبت شرکت لهستان نیاز به یک همراه خواهید داشت

در حال حاضر تلاش کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این است که به تنهایی و با اعتماد به نفس رویایی خود برای  ثبت شرکت لهستان اقدام می‌کنند. برخی از این افراد تصور می‌کنند که به راحتی می‌توانند فرآیند اداری مربوطه را طی کنند و در نهایت اقامت لهستان را بگیرند در حالی که چنین چیزی اصلاً صحیح نیست. هدف ما از نوشتن این مقاله نیز این بود که بتوانیم آگاهی‌های بیشتری در مورد راه اندازی کسب و کار در لهستان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید با آسایش و بدون دردسر به موفقیت برسید.

همه مراحل کسب و کار پس از  ثبت شرکت لهستان احتیاج به مشاور دلسوز دارد

در صورتی که بخواهید یک شرکت قدرتمند را پایه‌گذاری کنید و در تمامی مراحل کسب و کار خودتان موفق باشید باید از تجارب و توانایی‌ افراد باتجربه نهایت استفاده را ببرید. این افراد امروزه در مؤسسات گوناگون در قالب مشاور فعالیت می‌کنند و آماده هستند که شما به آن‌ها مراجعه کنید و از آنان بخواهید که تجربه‌های خودشان را در اختیار شما قرار دهند.

موسسه تخصصی یورو اقامت؛ متخصص در امور ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان

مجموعه‌های بسیاری هستند که می‌توانند در فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت به شما کمک کنند ولی مجموعه یورو اقامت، تنها مجموعه‌ای است که با افتتاح یک مجموعه در لهستان تلاش کرده است که فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت را در سریع‌ترین زمان و در کوتاه‌ترین بازه انجام دهد.

در صورتی که بخواهید یک شرکت عالی در لهستان راه اندازی کنید، مجموعه یورو اقامت تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما اعلام می‌‎کند که چه روش‌های گوناگونی برای  ثبت شرکت لهستان وجود دارد.

مشاوران این مجموعه بهترین روش‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به سود دست پیدا کنید. این مجموعه تخصصی در سال‌های گذشته تلاش کرده است که اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار در لهستان جمع آوری کند و در اختیار کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار دهد.

در صورتی که تمایل دارید از خدمات ثبت شرکت و اقامت مجموعه یورو اقامت استفاده کنید، کافی است با شماره‌های تماس این مجموعه که در وب‌‌سایت قرار گرفته است تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان بتوانند شما را راهنمایی کنند و مراحل کار را با شما در میان بگذارند. همچنین برای کسب دانش تخصصی در زمینه کسب و کار در لهستان کافی است سری به قسمت مقالات و وبلاگ این مجموعه بزنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برای ثبت شرکت لهستان نیاز به یک همراه خواهید داشت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights