Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی

موارد بحث شده

اسلواکی یکی از کشورهای محبوب اتحادیه اروپاست که به خاطر مناظر طبیعی و زیبایی که دارد، بسیار معروف شده است و به دلیل همین زیبایی و اقتصاد مناسبی که دارد به هدف بسیاری از افراد برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا تبدیل شده است.

اقتصاد پویا و روبه‌رشد اسلواکی باعث شده است که خیلی جمعیت از سراسر جهان برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کنند ولی واقعا چه دلیلی دارد که افراد با این شدت و حرارت خواستار اقامت اروپا و سکونت در اسلواکی هستند. در این مطلب قصد داریم که به این موضوع بپردازیم:

مسکن عالی در اسلواکی، مهم‌ترین مشوق برای اقامت اروپا

یکی از بهترین مشوق‌هایی که مردم را به سمت اخذ اقامت اسلواکی سوق می‌دهد، شرایط عالی مسکن و املاک در این کشور است. گران‌ترین مسکن‌های این کشور در براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی، قرار دارد. اگر بودجه محدودی دارید، باید جستجو کنید و مکان‌های مناسب‌تری برای زندگی پیدا کنید. به طور کلی شرایط مسکن و املاک در اسلواکی خوب است و به همین خاطر افراد می‌توانند در این کشور مسکن دلخواه خود را خریداری کنند و همین مسئله افراد را به سمت اقامت اروپا سوق می‌دهد.

سبک زندگی، خوب عاملی مهم در اقامت اسلواکی

اگر از افرادی که قصد دارند اقامت اسلواکی را بگیرند، سوال کنید به شما خواهند گفت که سبک زندگی در این کشور واقعا جذاب و مناسب است. تفریح و گردش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های زندگی مردم در اسلواکی است، در این کشور مردم دو نوع هستند:

  • افرادی که آخر هفته‌های خود را در مرکز خرید می‌گذرانند و از خرید کردن لذت می‌برند؛
  • افرادی که آخر هفته‌ها به دل طبیعت می‌زنند و از طبیعت بکر اسلواگی انرژی می‌گیرند.

هر بخش براتیسلاوا را که نگاه کنید، مرکز خرید خاص خود را دارد. سوپرمارکت‌های این شهر در ایام تعطیل هم باز هستند. در این شهر مراکز تفریحی هم زیاد است و می‌توانید از اقامت اسلواکی بیشترین لذت را ببرید.

جرایم پایین، اسلواکی را باب میل متقاضیان اقامت اروپا کرده است

یکی از عوامل مهم که باعث شده است افراد جهت اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی مشتاق شوند، جرایم پایین این کشور است. اسلواکی یکی از کشورهایی است که پایین‌ترین میزان جرائم را دارد ولی با این حال تمامی اقدامات ایمنی مانند قفل کردن درب منزل، اتومبیل و… رعایت می‌شود. در صورتی که می‌خواهید اقامت قاره‌ سبز را بگیرید و در اسلواکی زندگی کنید باید تمامی اقدامات لازم برای حفظ ایمنی انجام دهید.

در صورتی که قصد دارید اقامت کشورهای اروپایی از جمله اسلواکی را دریافت کنید و از کیفیت زندگی در این قاره بهره‌مند شوید، کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوران ما، مشاوره و تذکرات لازم را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ