Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ارائه گزینه‌های محدود پس از ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

قبلا دنیای کسب وکار به شکل دیگری اداره می‌شد. بسیاری از کارآفرینان پس از ثبت شرکت اروپا تلاش می‌کردند که در زمینه‌های مختلف کار کنند و محصولات مختلفی را عرضه کنند. این موضوع باعث می‌شد که نتوانند در یک زمینه تخصصی وارد شوند و فعالیت کنند و همین عدم تخصص باعث پراکندگی تدریجی مشتریان آنها و جذب مشتریان به سمت افراد متخصص می‌شد. با پراکنده شدن مشتریان و عدم موفقیت در کسب و کار، زمینه اخذ اقامت اروپا هم برای این افراد مهیا نمی‌شد.

امروز، تخصص ارزش بیشتری دارد

امروزه اگر بتوانید در یک زمینه خاص اقدام به ثبت شرکت اروپا بکنید می‌توانید پیشرفت بیشتری داشته باشید؛ زیرا همیشه تخصص در یک زمینه باعث افزایش تمرکز در آن حوزه می‌شود و افزایش تمرکز باعث افزایش تلاش و هدفمند شدن فعالیت‌ها خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین رازهای موقعیت، ورود به کسب وکارهایی است که تخصص بیشتری می‌طلبد. در واقع انحصار می‌تواند یکی از بهترین دلایل اخذ اقامت اروپا باشد.

سعی کنید در کسب وکار به‌روز باشید

امروزه در دنیای کسب وکار، به روز بودن و ارائه محصولات خاص و منحصر به فرد اهمیت ویژه‌ای دارد. برخورداری از محصولات عالی تنها شرط موفقیت نیست. بلکه لازم است در کسب وکار خود پیشتاز باشید و در زمینه بسته‌بندی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و… نیز نبض بازار را به دست بگیرید.

ثبت شرکت اروپا، مقدمه‌ای برای رسیدن به اقامت قاره سبز

یکی از اساسی‌ترین مواردی که باید پس از ثبت شرکت اروپا به آن پایبند باشید، پیشرفت است. در واقع وقتی شرکتتان را ثبت می‌کنید. در اولین پله هستید. باید پله‌های ترقی را با مسئولیت‌پذیری و تعهد طی کنید و از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید. در مقاله‌ای که تحت عنوان « چگونه پس از ثبت شرکت اروپا مثل یک رهبر عمل کنم؟» می‌توانید رموز موفقیت را آموزش ببینید.

با عمل به نکات جزئی و ریز می‌توانید پایه‌های موقعیت خود را بنا کنید و به اقامت اروپا دست پیدا کنید.

برای توسعه بازار عجله نکنید

وقتی که تازه ثبت شرکت اروپا را پشت سر گذاشته‌اید و زمان زیادی از راه‌اندازی کسب وکارتان نمی‌گذرد، سعی کنید در بازار کوچکی که دارید پیشرفت کنید. توسعه بازار را فراموش نکنید و فقط به بقا فکر کنید. ابتدا سعی کنید اقامت اروپا را دریافت کنید و پس از آن به رشد و بقای کسب وکارتان و ساخت ثروت فکر کنید. متخصصان یورو اقامت با تجربه خود می‌توانند راه را برای ثبت شرکت و اخذ اقامت هموار کنند. ما در تمامی مراحل در کنار شما خواهیم بود و مسیر پیشرفت و ترقی و رسیدن اقامت دائم اروپا را به شما نشان خواهیم داد. کافی است با ما تماس بگیرید و با ما همراه شوید. با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و دست در دست هم تحولی شگرف ایجاد کنیم.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ارائه گزینه‌های محدود پس از ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ