ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا

موارد بحث شده

اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا

چگونگی اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا در این مطلب بطور خلاصه برای شما عزیزان آورده شده است.  Familiennachzug (پیوند خانواده) اصطلاح مورد استفاده برای توصیف حق اقامت خانواده خود در آلمان میباشد در صورتی که یکی از اعضای خانواده در حال حاضر در کشور آلمان ساکن است.

شهروندان اتحادیه اروپا که در آلمان کار می کنند، می توانند اقامت خانواده هایشان، از جمله همسر، فرزند زیر 21 سال، والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود را در آلمان بگیرند، به شرطی که از لحاظ مالی توانایی کافی داشته باشند و بتوانند فضای زندگی مناسبی را فراهم کنند. حق اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا برای کسانی که شهروند اروپا نیستند نیز اعمال میشود. اعضای خانواده نیازی به اجازه کار ندارند تا استخدام شوند.

شرایط اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا

برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا با مجوز اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا، معمولا شامل کودکان زیر 18 سال، همسران و بعضی دیگر از اعضای خانواده می باشند. پیوند خانواده (Familiennachzug) تنها زمانی رخ می دهد که شرایط خاصی از قبیل اندازه مسکن، توانایی شخص ساکن برای حمایت از وابستگان و دانش پایه ای از آلمان، برآورده شود.

برخی از یادداشت ها در مورد ازدواج و کسب اقامت اروپا

افرادی که قصد کسب اقامت اروپا را دارند میتوانند همسران خود را به آلمان بیاورند این در صورتیست که همسر در حال حاضر در آلمان دارای اجازه اقامت معتبر (Aufenthaltserlaubnis) باشد. اگر فرد مجوز اقامت موقت یا اقامت دائم (Aufenthaltserlaubnis) داشته باشد، همسر او حق اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان را دارد، در صورتی که ازدواج آنها قبل از اینکه اقامت بگیرد انجام شده باشد و در زمان درخواست . هر دو نفر باید 18 سال یا بیشتر باشند.

حقوق زوجین در صورتی که جدا شوند، اعطا میشود اما به شرط آنکه از زمان ازدواج آنها دو سال گذشته باشد. اگر زن و شوهری قبل از دو سال جدا شوند، حقوق اقامت مستمری تنها در موارد خاص اعطا می شود.

شرایط سفر به آلمان جهت بازدید اعضای خانواده

اگر دوستان یا اعضای خانواده شما از خارج از کشور مایل به بازدید شما در آلمان هستند، شامل انجام مقرراتی است که باید انجام شود. بازدیدکنندگان قبل از آمدن باید یک ویزا دریافت کنند حتی اگر فقط بخواهند به طور مختصر در آلمان بمانند. از آنجا که مأموریت های دیپلماتیک آلمان در هنگام تخصیص ویزا معافیت قابل توجهی دارند، اغلب روابط خانوادگی به حساب می آیند و خانواده های نزدیک نیز اغلب ویزا می گیرند.

برای کسب یک ویزا، بازدیدکننده شما باید ثابت کند که برای تأمین مالی اقامت خود در آلمان، دارای امکانات لازم است. برای اثبات این، معمولا باید یک فرم را در اداره مهاجرت محلی امضا کند تا تضمین کند که هزینه های زندگی بازدید کننده شما در صورت لزوم (Verpflichtungserklärung) را پوشش می دهد. دفتر مهاجرت اغلب برای پردازش این هزینه، مبلغی را تقبل میکند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایطکسب اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اعضای خانواده در آلمان و کسب اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights