ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا از طریق مهاجرت به لیتوانی

موارد بحث شده

اخذ اقامت اروپا از طریق مهاجرت به لیتوانی

مهاجرت به لیتوانی یکی از راه های اخذ اقامت اروپا و حوزه شینگن می باشد. افرادی که تمایل به مهاجرت به لیتوانی را دارند می توانند از طرق مختلف اقدام به این کار بکنند. یکی از راه های مهاجرت به لیتوانی و اخذ اقامت اروپا ، سرمایه گذاری در لیتوانی است. در ذیل به توضیح و بررسی برخی از راه های مهاجرت به لیتوانی می پردازیم.

مهاجرت به لیتوانی از طریق سرمایه گذاری

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از راه های مهاجرت به لیتوانی و اخذ اقامت اروپا سرمایه گذاری می باشد. را های سرمایه گذاری زیادی برای این منظور وجود دارد که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

لیتوانی یکی از کشورهای حوزه اتحادیه ارووپا است که به ساحل دریای بالتیک راه دارد و با کشورهای لهستان، بلاروس و لتونی هم مرز است. اقتصاد لیتوانی تحت تاثیر صنعت بیوتکنولوژی قرار دارد. از آنجایی که این بخش در حال توسعه است سالیانه سرمایه گذاران زیادی را برای مهاجرت به لیتوانی جذب می کند.

اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به لیتوانی از طریق خرید ملک

یکی از راه های مهاجرت به لیتوانی و به تبع آن اخذ اقامت اروپا ، خرید ملک و مستغلات در لیتوانی می باشد. برای خرید ملک در لیتوانی و اخذ اقامت از این طریق قبل از هر چیزی باید با کارشناسان زبده و آگاه ما مشورت کنید. چرا که اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا امکان پذیر است و با توجه عدم ثبات قانون در این خصوص ممکن است قوانین کشور لیتوانی متغیر باشد.

خرید ملک تنها به منظور ملک مسکونی نیست و متقاضی می تواند املاک تجاری و یا حتی اوراق قرضه نیز خریداری نماید و از این طریق اقدام به اخذ اقامت نماید. اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک در برخی از کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا، پرتغال، یونان و قبرس و چند کشور دیگر امکان پذیر است و با توجه به متغیر بودن قانون باید برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک مسکونی و تجاری با کارشناسان و وکلای ما مشورت های لازم را داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا از طریق مهاجرت به لیتوانی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights