Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آژانس های املاک در لهستان

موارد بحث شده

آژانس های املاک در لهستان

برای  و لهستان باید از خدمات آژانس های املاک در لهستان و کلاهبرداریهای احتمالی آنها آگاهی داشته باشید. یک نماینده خوب آژانس های املاک در لهستان، بررسی های پیشین را روی فروشنده ملک انجام می دهد و تضمین می کند که هیچ مشکلی در این ملک وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید قبل از انتخاب یک کارگزار املاک، تحقیقاتی انجام دهید زیرا تفاوت های زیادی در کیفیت و قابلیت اطمینان وجود دارد. اخیرا آژانس های املاک در لهستان خدمات خود را فقط برای فروشندگان میپردازند. با این وجود، فروشنده با افزایش قیمت می تواند هزینه را به خریدار انتقال دهد. کمیسیون عامل معمولا حدود 2.5 تا 3 درصد از هزینه خرید را دارد، اما همیشه باید با نماینده خود معامله کنید. در این متن قصد داریم اطلاعاتی در خصوص آژانس های املاک در لهستان و چگونگی اخذ اقامت اروپا را شرح دهیم.

مسائل آژانس های املاک در لهستان و اخذ اقامت اروپا

اگر چه استفاده از یک عامل ممکن است برای کسانی که زمان ندارند مفید باشد، بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات توصیه می کنند که تمام اطلاعاتی را که از سازمان ها دریافت می کنید (به عنوان مثال در ثبت زمین) بررسی کنید. شما هنوز هم باید برای انجام تحقیقات خود در زمینه آژانس های املاک در لهستان و اخذ اقامت اروپا زمان اختصاص دهید، یا اینکه منتظر بمانید که به راحتی از شما سوء استفاده شود.

اگر شما تصمیم به جستجو برای یک ملک دارید، ممکن است متوجه شوید که اکثر آگهی های اینترنتی در لهستان منجر به آژانس های املاک در لهستان می شود، بدین معنی که در نهایت شما باید به آژانس های املاک در لهستان مراجعه کنید.

برای پیدا کردن یک عامل املاک و مستغلات، شما می توانید صفحات زرد لهستانی را مشاهده کنید.

نکاتی برای جلوگیری از کلاهبرداری آژانس های املاک در لهستان

همانند کشورهای دیگر، نمایندگان املاک و مستغلات در لهستان هم همیشه قابل اعتماد نیستند، بنابراین هنگام انتخاب آنها احتیاط کنید. اطمینان حاصل کنید که نماینده شما مجوز داشته باشد و از برخی اقداماتی که ممکن است با آن مواجه شوید مطلع باشد.

 

طبق قانون لهستان، یک آژانس باید حداقل یک نفر را استخدام کند که مجوز تجارت ملک را داشته باشد. این می تواند به این معنی باشد که شما ممکن است با یکی از طرفین آژانس صحبت کنید که در واقع مجوزی را در اختیار ندارد. هنگامی که یک قرارداد را امضا میکنید، باید با عامل مجاز باشد و شامل اطلاعات دقیق شخصی نماینده و شماره مجوز او باشد.

خطاهای دیگر عبارتند از عدم تعیین مسئولیت نماینده در قرارداد آژانس (که بدان معنی است که او مجبور به انجام هر کاری نیست) و یا قیمت دقیق خدمات نمایندگی، که این می تواند منجر به هزینه های غیر منتظره اضافی شود.

همچنین باید مراقب موارد زیر نیز باشید:

  • آژانس های بیمه نشده
  • قراردادهای نامحدود
  • حقوق منحصر به فرد برای فروش اموال (در این صورت شما مجبور به پرداخت آژانس حتی اگر خودتان خریداری کرده باشید)
  • عاملهایی که هر دو خریدار و فروشنده را برای خدمات خود شارژ می کنند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آژانس های املاک در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ