ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پیدا کردن کار در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

 

پیدا کردن کار در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا

پیدا کردن کار در لهستان یکی از راه های اخذ اقامت اروپا به شمار می رود. اگرچه فرصت های شغلی مختلف برای مهاجرین در لهستان وجود دارد، پیدا کردن کار در لهستان و یک شغل مناسب می تواند زمان ببرد. شما می توانید از خدمات استخدامی ملی لهستان (Urzad Pracy) استفاده کنید و از این طریق فرصتی برای اخذ اقامت اروپا به دست آورید. با این حال، خدمات استخدامی ملی فقط پیشنهادات شغلی محدودی را ارائه می دهد. شما می توانید خدمات خود را آنلاین در www.praca.gov.pl پیدا کنید (این سایت فقط در لهستان موجود است). دیدگاه های شغلی و گزینه های اشتغال برایاخذ اقامت اروپا

در لهستان بسیار است.

خدمات اشتغال خصوصی و پیدا کردن کار در لهستان

اگر شغلی در بخش خصوصی دارید، شانس بهتری خواهید داشت. به پیشنهاداتی که از سوی سازمان های کاریابی و سازمان های استخدامی می شود به چشم یک فرصت برای کار موقت نگاه کنید. خدمات این گونه سازمان ها معمولا برای کاندیداها و افرادی که عضو هستند آزاد است، اما برخی ممکن است هزینه ای را بپردازند. شما معمولا باید یک فرم را پر کنید (در بسیاری موارد شما می توانید این کار را آنلاین انجام دهید) و یا CV خود را با یک عکس به روز رسانی شده ارسال کنید. شما می توانید پیشنهادات شغلی و اطلاعات بیشتر را در: www.adecco.pl، www.randstad.pl، www.praca.pl، www.pracuj.pl و www.jobpilot.pl پیدا کنید.

پیدا کردن کار در لهستان از طریق اینترنت

شما همچنین می توانید از طریق اینترنت در این سایت ها جستجو کنید:

توجه داشته باشید که اطلاعات در این سایت ها فقط در لهستان موجود است.

آگهی پیدا کردن کار در لهستان از طریق کارفرمای لهستانی

شاید ساده ترین راه کار در لهستان این است که آیا کارفرمای فعلی شما در لهستان تایید می شود و شما می توانید به لهستان مهاجرت کنید؟ با چنین قراردادی، به طور عادی کمک های اضافی فراوانی، بیمه مسافرت بین المللی و احتمالا حتی پاداش برای اعضای خانواده دریافت خواهید کرد. کارفرمای شما باید فرآیند درخواست ویزا را آغاز کند. در این صورت شما و خانواده تان باید بتوانند بدون هیچ مشکلی کارت اقامت (karta pobytu) دریافت کنند. در این صورت فرد دعوت شده و خانواده او می توانند برای اخذ اقامت اروپا اقدام نمایند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پیدا کردن کار در لهستان و فرصتی برای اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights