ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

موارد بحث شده

استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای مستقل در جهان است که تمام قاره استرالیا را اشغال کرده و به شش ایالت و مناطق مختلف تقسیم شده است. شهرهای بزرگ سیدنی و ملبورن دو مورد از محبوب ترین مکان های استرالیا هستند و به میلیون ها نفر در آنها زندگی می کنند و باعث می شود که شهرهای بزرگ شلوغ شوند. کشور استرالیا یک کشور بسیار پیشرفته است که دارای پنجمین درآمد سرانه جهان و دوازدهمین اندازه جهان است علاوه بر این، استرالیا یک قدرت بین المللی بسیار محترم و دارای عضویت در سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی و G20 است.با توجه به مناظر زیبا و توپوگرافی کشور سترالیا، گونه های بومی آن از جمله گونه های dingoes، koalas و kangaroos، و سنت های بومی منحصر به فرد، میراث و فرهنگ آن، استرالیا هر ساله میلیون ها گردشگر را جذب می کند.

استرالیا نیز علاوه بر بازدیدکنندگان توریستی صدها هزار سرمایه گذار خارجی را جذب می کند که با استفاده از این فرصت های سرمایه گذاری بین المللی زیادی به دست می آورند. رونق اقتصادی  کشور استرالیا براساس آموزش و پرورش، گردشگری و صنایع مالی آن است. این کشور همچنین به شدت غنی از منابع طبیعی مانند طلا، سنگ آهن، گندم و پشم است که استرالیا در مقیاس بین المللی به کشورهای مختلف صادر می کند

دولت استرالیا، با ارائه ویزا های متعدد مبتنی بر سرمایه گذاری برای اتباع جهانی که مایل به اخذ اقامت استرالیا هستند اقدام می کند. این ویزا منجر به اقامت دائم و در نهایت شهروندی استرالیا می شود.

روند مهاجرت استرالیا بر اساس سرمایه گذاری

استرالیا یک پروسه سه مرحله ای برای کسب تابعیت ایجاد کرده است. اولین گام برای سرمایه گذار اخذ اقامت موقت است. بسیاری از گزینه های موقت ویزا در دسترس هستند و بسیاری از سرمایه گذاران از ویزا 188 استفاده می کنند. برای دریافت ویزا 188، سرمایه گذار باید تحت یکی از سه زیر مجموعه سرمایه گذاری تجاری، نوآوری کسب و کار یا طبقه بندی به عنوان یک سرمایه گذار مهم باشد. علاوه بر این، زمانی که درخواست را ارسال می کند سرمایه گذار باید بیش از سن 55 سال داشته باشد، برنامه ای دقیق برای ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه گذاری در یک کسب و کار موجود در استرالیا داشته باشد و حداقل 65 امتیاز بر اساس عوامل مختلف از جمله سطح مهارت سرمایه گذار در زبان انگلیسی، سن سرمایه گذار، زمینه تحصیل، فعالیت های تجاری پیشگیرانه قبلی، تجربه سرمایه گذاری قبلی، و این که آیا سرمایه گذار می تواند از طرف دولت یا قلمرو پیشنهاد دهنده خاصی کسب کند.

اقامت دائم  استرالیا

هنگامی که سرمایه گذارحداقل چهار سال (و حداقل یکی از آن سال ها در وضعیت اقامت دائم بوده است)، سرمایه گذار می تواند برای شهروندی استرالیا از طریق یک پروسه قانونی درخواست اخذ اقامت کنند. برای واجد شرایط بودن اقامت دائم، سرمایه گذار باید شخصیت اخلاقی خوب داشته باشد (به این معنی که داشتن یک پرونده خشن جنایی شامل هیچ نقض مهاجرتی)، نباید یک سال در خارج از استرالیا در چهار سال گذشته صرف کرد، باید گفتار اساسی و درک از زبان انگلیسی، و ثابت کند که سرمایه گذار قصد دارد در استرالیا برای آینده نامحدود اقامت کند.

مزایای اقامت دائم استرالیا

اقامت دائم استرالیا دارای مزایای فراوانی است. به محض تایید درخواست سرمایه گذار، سرمایه گذار می تواند بلافاصله پاسپورت کشور را دریافت کند که دارنده آن بدون ویزا به 160 کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس، سنگاپور، اسپانیا، ایتالیا، یونان، فرانسه و آلمان سفرکند. شهروندی استرالیا همچنین حق رأی دادن در انتخابات را در تمامی سطوح حکومتی را تضمین می کند و حق برخورداری از جایگاه های پارلمانی را می دهد.


برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights