Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا

امروزه افراد زیادی به دنبال مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا هستند. همگام با پیش آمدن بحران های اقتصادی و عدم ثبات سیاسی و اقتصادی افراد تمایل به مهاجرت و داشتن اقامت یکی از کشورهای اروپایی خصوصا کشورهای حوزه شینگن پیدا می کنند و به دنبال راهی برای اخذ اقامت اروپا و مهاجرت هستند. لهستان بیش از یک قرن است که به یکی از کشورهای مهاجر پذیر در اروپای شرقی و مرکزی تبدیل شده و سالیانه افراد زیادی از طریق مهارجت به لهستان موفق بهاخذ اقامت اروپا می شوند. مهاجرت به لهستان به معنای وارد شدن به حوزه اتحادیه اروپا و حوزه شینگن و اخذ اقامت اروپاست. در واقع افراد از طریق مهاجرت به لهستان راهی آسان تر برای ورود به کشورهای اروپای غربی و به دنبال آن ایالات متحده آمریکا و کانادا پیدا می کنند.

روش های مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا

راه های زیادی برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا وجود دارد. افراد متقاضی می توانند از طریق اخذ اقامت تحصیلی، اخذ اقامت کاری، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت از طریق فعالیت های تجاری اقدام به مهاجرت به لهستان نمایند.

مهاجرت به لهستان از طریق اخذ اقامت تحصیلی

یکی از آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های مهاجرت به لهستان از طریق تحصیل می باشد. از مزایای اخذ اقامت تحصیلی در لهستان می توان به مواردی همچون تحصیل به زبان انگلیسی و هزینه های پایین آن اشاره کرد. همچنین افراد می توانند بعد از اتمام تحصیل کار مناسبی یافته و از این طریق برای اقامت دائم خود اقدام نمایند.

مهاجرت به لهستان از طریق کار

یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا، اخذ اقامت کاری است. در این روش شما باید از یک کارفرمای لهستانی درخواست کار داشته باشید. گه در این صورت چنانچه بعد از 3 ماه از اتحادیه اروپا هیچ متقاضی ای برای این کار وجود نداشت، شما می توانید برای اخذ اقامت کاری اقدام کنید. این روش به نسبت روش های دیگر مشکلاتی دارد که مهاجرت را دچار اختلال می کند.

مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در لهستان می باشد. در این روش فرد متقاضی می تواند از طریق ثبت شرکت برای خانواده خود و فرزندان زیر 18 سال اقامت بگیرد. در این روش ابتدا به فرد خارجی اقامت موقت 3ساله می دهند که بعد از 3 سال هر سال می توان آن را تمدید کرد و در نهایت بعد از 5 سال اقامت دائم به فرد و خانواده او می دهند.

به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال مهاجرت کم هزینه و سریع هستید، ثبت شرکت بهترین گزینه می باشد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ