Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قیمت ملک در لهستان و فرصت اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

قیمت ملک در لهستان و فرصت اخذ اقامت اروپا

در این متن قصد داریم به قیمت ملک در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا بپردازیم. قیمت ملک در لهستان به میزان قابل توجهی بسته به شهری که شما در آن می خواهید خرید کنید متفاوت است. در زیر لیستی از قیمت های متوسط ​​مسطح در هر متر مربع (ارقام از سال 2010) است:

  • ورشو – 8.200 PLN
  • کراوک 7.100 PLN
  • سه گانه (Gdańsk، Gdynia و Sopot)، Poznań و Wrocław – 6.600 PLN
  • Łódź – 5.500 PLN

توجه داشته باشید که قیمت ملک در لهستان ممکن است دوباره به زودی شروع به افزایش کند، زیرا دولت لهستان پیش بینی می کند که لهستان به منطقه ارز یورو (در 2015-2018) پیوست.

قیمت ملک در لهستان و املاک قدیمی

پیش از بحران اقتصادی، املاک و مستغلات قدیمی (عمدتا قبل از سال 1989 ساخته شد) بیش از حد ارزش داشت. با این حال، از سال 2009 هزینه های املاک قدیمی شروع به سقوط کرد. به گفته تحلیلگران، قیمت ملک در لهستان در چند سال آینده هم کاهش خواهند یافت. پس از کاهش قیمت آپارتمان های جدید تقریبا هیچ تقاضایی برای فروش آپارتمان وجود ندارد.

ارزان ترین آپارتمان ها در طول دوره خلق لهستان (قبل از سال 1990) ساخته شد، زمانی که دولت برنامه هایی با هدف ارائه یک آپارتمان به هر خانواده لهستانی معرفی کرد. دولت آپارتمان های بزرگ را به آپارتمان های بسیار کوچک و اتاق های کوچک تر تبدیل کرد که این امر در ابتدا باعث ناراحتی لهستانی ها شد.  در صورتی که در ادامه این امر باعث شد قیمت ملک در لهستان به ثبات برسد و لهستان به یکی از قطب های اخذ اقامت اروپا تبدیل شود.

مکان های محبوب برای خارجی ها و اخذ اقامت اروپا

مکان های محبوب برای خارجی هایی که قصد اخذ اقامت اروپا را از طریق سرمایه گذاری در لهستان دارند بستگی به سرمایه انها دارد. بطور مثال در منطقه شهری ورشو بیش از 3 میلیون نفر ساکن است و معماری آن از سال 1989 به طور چشمگیری تغییر کرده است. افرادی که تصویر سابق شهر را به یاد می آورند ادعا می کنند که تغییرات زیادی در معماری ساختمان ها به وجود آمده است با این حال، زیبایی شناسی معماری جدید به شدت مورد بحث قرار می گیرد.

تغییرات قیمت ملک در لهستان

هزینه های اموال در ورشو بالاتر از کل کشور است (به جز در چند منطقه گردشگری). میانگین قیمت در مرکز بیش از 12.000 PLN / sqm است. چند سال پیش، شهرنشینی شهر به نظر می رسید، زیرا بسیاری از ساکنان به حومه های آرام تر و امن تر حرکت می کردند. از این رو، هزینه ها در حومه ورشو افزایش می یابد. اکثر این خواص خانه های جداگانه ای با قیمت ها از 1.800 PLN / sqm می باشد.

دیگر مناطق محبوب برای خریداران خارجی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند، کوه ها و ساحل هستند. سواحل لهستان برای سالهای زیادی دست کم گرفته شدند اما قیمت این زمین ها برای خارجی ها جذاب است. سرمایه گذاران به تقاضای خواص تفریحی پاسخ می دهند و پروژه های جدی را در آنجا آغاز کرده اند. این به ویژه در Sopot، گرانترین گردهمایی لهستانی در خلیج گدانسک که قیمت متوسط ​​10.200 PLN / m2 است، قابل مشاهده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قیمت ملک در لهستان و فرصت اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ