ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قرارداد اجاره رسمی در لهستان

موارد بحث شده

قرارداد اجاره رسمی در لهستان

هنگام اجاره یک ملک در لهستان و اخذ اقامت اروپا ممکن است صاحب خانه شما تمایل به امضای یک قرارداد اجاره رسمی نداشته باشد بلکه فقط بخواهد یک توافق خصوصی داشته باشد، زیرا بسیاری از آپارتمان ها به صورت غیر رسمی اجاره می شود. از آنجایی که فقط موافقت نامه و قرارداد اجاره رسمی تحت پوشش قانون اجاره قرار می گیرد، توصیه می شود به قرارداد اجاره رسمی اصرار داشته باشید. اگر مجبورید یک قرارداد خصوصی را امضا کنید، اطمینان حاصل کنید که شامل سقف اجاره ماهانه، اطلاعات مربوط به شرایط آپارتمان در هنگام ورود و نحوه پرداخت قبوض آب و برق باشد. برای اخذ اقامت اروپا باید تمامی قوانین اتحادیه اروپا رعایت شود.

شرایط قرارداد اجاره رسمی در لهستان واخذ اقامت اروپا

قرارداد اجاره رسمی در لهستان یک انتخاب امن و مطمئن است و دو نوع مختلف دارد که عبارتند از: قراردادهای استاندارد و قراردادهای موقت. در قراردادهای موقت اجاره دهنده یا به اصطلاح موجر می خواهد یک محل را برای مدت مشخصی اجاره دهد. در این قرارداد اجاره رسمی هنگام امضای توافق نامه، برای خانه های غیر مسکونی یا مبله، همیشه باید تمام وسایل و شرایطی که در لیست وجود داشته با وسایلی که مستاجر بعد از تحویل خانه به مستاجر بعدی یا صاحب ملک، یکسان باشد. علاوه بر این، قبل از اینکه قرارداد اجاره رسمی را به امضا برسانید می توانید با صاحب ملک تصوراتی را که در مورد خانه ای که می خواهید داشته باشید و اجاره کنید در میان بگذارید. به این ترتیب، هر دو طرف برای حل و فصل بحث در مورد شرایط مسکن راحت تر کنار می آیند.

مالک ممکن است یک کلید یدکی برای مسکن خود داشته باشد، اما حق ورود به آپارتمان را ندارد. اطلاع از لغو اجاره نامه و قرارداد اجاره رسمی باید به صورت کتبی صورت گیرد و دلیل را ارائه دهد. قرارداد به طور معمول می تواند در پایان ماه با اطلاع یک ماهه پایان یابد. این قوانین برای اکثر کشورهای عضو اتحایده اروپا یکسان است و افرادی که قصذد اخذ اقامت اروپا را دارند باید از این شرایط آگاه باشند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قرارداد اجاره رسمی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights