Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برنامه های شغلی در لهستان و زمینه اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

برنامه های شغلی در لهستان و زمینه اخذ اقامت اروپا

برنامه های شغلی در لهستان و به دنبال آن زمینه اخذ اقامت اروپا ممکن است با آنچه که در کشور شما استفاده می شود متفاوت باشد، هرچند شرکت های بزرگتر بیشتر و بیشتر تمایل به ارائه فرایندهای استخدام استاندارد دارند. اگر به موقعیتی که برای جذب نیرو تبلیغ شده است برخورد کردید، کافی است که یک رزومه (CV) همراه با یک نامه انگیزشی ارسال کنید. فرمت های CV در لهستان به این صورت است که موقعیت های کاری قبلی که داشته اید را به ترتیب زمانی معکوس (موقعیت فعلی / آخرین شما) نشان می دهد. شما نمونه های CV لهستانی را در اینترنت پیدا خواهید کرد. برنامه های شغلی در لهستان و زمینه های اخذ اقامت اروپا را می توانید از طریق شرکت ما و سایت های موجود در این زمینه جویا شوید.

اگر برای یک کار در یک شرکت بین المللی درخواست بدهید، ممکن است درخواست شما برای زبان انگلیسی یا آلمانی باشد که در این صورت شما می توانید  سوابق خود را در رزومه قید کنید، اما لازم نیست کپی گواهی ها یا مدارک را اضافه کنید، مگر اینکه به طور صریح خواسته شود که این کار را انجام دهید.

مصاحبه و برنامه های شغلی در لهستان

فرایند استخدام در شرکت های بزرگ معمولا در چند مرحله انجام می شود. پس از انتخاب اولیه CV ها، افراد یک دعوت نامه برای یک آزمون کتبی دریافت می کنند (آنلاین یا در محل). کاندیداهایی که این آزمون را تحویل می گیرند، به مرکز ارزیابی دعوت می شوند تا خود را معرفی کنند و وظایف و مصاحبه های یک به یک و بحث های گروهی را پشت سر بگذارند. سپس متقاضیان موفق برای مصاحبه های فردی دعوت می شوند. در این مرحله، بحث در مورد موقعیت و حقوق خاص مشخص می شود. این امر در برخی از کشورهای اروپایی یکسان است و برای افرادی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند می تواند منبع اطلاعاتی خوبی باشد.

اگر برای کار در یک شرکت کوچکتر درخواست کرده اید، احتمال دارد که یک تماس تلفنی و یا دعوت به مصاحبه دریافت کنید. در بسیاری موارد، شما با رئیس خود صحبت می کنید. انتظار می رود در مورد نقاط قوت شما سوالاتی بپرسند و برای سوالات مربوط به انتظارات حقوق باید آماده باشید. در بیشتر موارد، شما مجبور نیستید دیپلم یا گواهینامه خود را در مصاحبه شغلی ارائه دهید.

قراردادها و برنامه های شغلی در لهستان و شرایط اخذ اقامت اروپا

قراردادهای شغلی ثابت na czas okreslony) ) در لهستان تنها برای یک دوره کاری از پیش تعریف شده معتبر است. پس از دو قرارداد استخدامی مدت مشخص شده با همان کارفرما، استخدام باید به یک قرارداد دائمی منتقل شود na czas nieokreslony / na stale). ) در این زمان، کارفرمای شما ممکن است از شما مدارک تحصیلی و سایر مدارک دیگر را درخواست کند.

تعطیلات و برنامه های شغلی در لهستان

برای محاسبه حق دسترسی به تعطیلات، لازم است که تجربه کاری خود را در سالها ثابت کنید. مدارک تحصیلی شما به کارآموزی شما بستگی دارد یک مدرک دانشگاهی برای سه سال، مطالعات تکمیل شده در یک دانشگاه به مدت پنج سال انجام می شود.

اگر تعداد کل سالهای کاری شما زیر 10 سال باشد، به طور معمول حق قانونی برای 20 روز تعطیلات دارید. اگر سابقه کل کار شما بیش از ده سال باشد، شما 25 روز تعطیلات را خواهید داشت. ممکن است یک کارفرمای خصوصی با شما درباره میزان بازنشستگی سالانه شما موافقت کند. به عنوان یک بیگانه، توجه داشته باشید که احتمالا می خواهید از زمان به زمان سفر کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برنامه های شغلی در لهستان و زمینه اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ