ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت سنت کیتس و نویز را از طریق سرمایه گذاری

موارد بحث شده

اخذ اقامت سنت کیتس و نویز را از طریق سرمایه گذاری

در دریای آرام دریای کارائیب واقع شده است، جزیره کوچک دوقلوی سنتو کیتس و نویز به عنوان یکی از مقاصد مهم تعطیلات در دهه گذشته تبدیل شده است.
با توجه به تمام جاذبه های سنت کیتز و نویس، واقعا جای تعجب نیست که همراه با میلیون ها گردشگر که به این کشور می آیند، سرمایه گذاران خارجی نیز به هزاران نفر از سرمایه گذاران پیچیده به سنت کیتس و نویز حرکت می کنند مشتاق به استفاده از فضای کسب و کار کشور و قوانین، مزایای مالیات خود و فرصت های بی نظیر آن برای سرمایه گذاری و توسعه املاک و مستغلات واخذ اقامت است.

این جزیره کوچک به یک بازیکن بزرگ در سرمایه گذاری بین المللی تبدیل شده است، زیرا کشور خود را آماده کرده است تا هزاران سرمایه گذار خارجی را جذب کند، با ارائه برنامه های سرمایه گذاری قدیمی ترین و مشهور ترین کشور جهت سرمایه گذاری محسوب می شود. بر اساس این برنامه، سرمایه گذاران خارجی سرمایه را به کشور تزریق می کنند و به همین ترتیب کشور به ارائه کارت اقامت و گذرنامه برای سرمایه گذاران و خانواده ها می پردازد.

این کشور گزینه های زیادی برای سرمایه گذاران علاقمند دارد که مهمترین آن پروژه سرمایه گذاری املاک است که آن را مورد بحث قرار می دهد 

پروژه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس

 سنت کیتس و نویز تعدادی از پروژه های املاک و مستغلات را به عنوان برنامه های واجد شرایط برای برنامه اخذ اقامت و برنامه سرمایه گذاری تعیین کرده اند و ممکن است یک خارجی حداقل 400،000 دلار را در یک پروژه سرمایه گذاری کند. دو پروژه محبوب این کشور هتل پارک هیت سنت کیتس و سیتی کیوتیتیان هیل رویل است.

هتل پارک Hyatt سنت کیتس

پارک هیات واقع در خلیج موز در یک ساحل منزوی از منظره عالی از جزیره نینوا و آبهای آبی و آسمان پر از آب است. پارک هیات بخشی از یک پروژه چند ساله فوق العاده لوکس چند میلیارد دلاری است که شامل اقامتگاه های لوکس، دریاچه فوق العاده دریایی، زمین گلف در سطح جهانی، رستوران های پنج ستاره، ویلا ها و بوتیک های خرید می باشد. با سرمایه گذاری در این پروژه، مهاجرین خارجی سهم این هتل پنج ستاره را به دست خواهند آورد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت سنت کیتس و نویز را از طریق سرمایه گذاری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights