مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

ویزای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
ویزای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی، باتیس هلدینگ

ویزای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

امارات متحده عربی یک ملت عرب است که در شبه جزیره عربستان قرار دارد و با قطر، ایران، پاکستان، عمان و عربستان هم مرز است. امارات متحده عربی شامل هفت حکومت مسلمان است که اسلام به عنوان مذهب رسمی و زبان عربی به عنوان زبان رسمی تشکیل شده است (اگر چه انگلیسی، فارس، هندو و منطقه اردو نیز به طور گسترده در این کشور صحبت می شود)

امارات متحده عربی یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و دارای هفتمین تولیدکننده ناخالص داخلی در سرتاسر جهان است. اقتصاد این کشور بر اساس ذخایر نفتی آن است که هفتمین در جهان است و ذخایر گاز طبیعی آن، که هفدهمین  در جهان است. بیشترین جمعیت شهر این کشور، دبی است که به عنوان دروازه کسب و کار و شهر جهانی تبدیل شده است که یک کلان شهر پرجمعیت و محبوب گردشگری است. دبی اولین شیب اسکی در داخل خاور میانه و بسیاری از معروف ترین هتل های جهان و رستوران های پنج ستاره است. با توجه به رشد اقتصادی آن، بسیاری از اتباع خارجی علاقه مند به نقل مکان به امارات متحده عربی برای دنبال کردن فرصت های سرمایه گذاری هستند. امارات متحده عربی برای تطبیق و تشویق سرمایه گذاری خارجی، برنامه های مهاجرتی مبتنی بر سرمایه گذاری را ایجاد کرده است.

 فرصت های سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

امارات متحده عربی یک ویزای سرمایه گذاری ارائه می دهد که اقامت موقت را به صاحب آن می دهد. اقامت موقت حداکثر سه سال طول می کشد و یک گزینه مناسب برای اتباع خارجی است که در جستجوی کسب و کار خود و یا سرمایه گذاری در کسب و کار موجود در امارات متحده عربی هستند. ویزا مجوز دارنده آن را برای زندگی و کار در امارات متحده عربی فراهم می کند، در صورتی که فرد تحت قوانین و کدهای رفتاری کشور در طول مدت اقامت تحت نظر باشد.

برای افراد واجد شرایط ویزای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی ، ملل خارجی باید 10،000 AED یا 20،000 AED به دولت امارات متحدۀ عربی بپردازند. (یکی از مزایای ویزای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی  که بر خلاف سایر ویزای امارات متحده عربی نیازی نیست که یک خارجی پیشنهاد شغلی از یک شرکت امارات متحده عربی داشته باشد.) اما  باید ثابت کند که او دارای وجوه کافی برای ایجاد ویزا سرمایه گذاری در یک شرکت امارات متحده عربی یا ایجاد یک کسب و کار در امارات متحده عربی می باشد مقامات مهاجرتی امارات متحده عربی باید سرمایه گذاری های آینده را برای تصویب ویزا تأیید کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ