ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای اخذ اقامت کشور اروپا

موارد بحث شده

در این مطلب به برخی از مزایای گرفتن اقامت اروپا اشاره می کنیم تا بتوانیم شما را هرچه بیشتر با مزیت هایی که گرفتن اقامت و نیز ثبت شرکت در کشورهای اروپایی دارد آشنا کنیم.

شما با دریافت اقامت یکی از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا و یا عضو پیمان شینگن می توانید بدون نیاز به دریافت ویزا به دیگر کشورهای عضو سفر کنید. بیشتر این کشورها امکانی را فراهم می آورند که می توانید به بش از ۱۴۵ کشور بدون نیاز به ویزا و روادید در سفر باشید.می توانید به راحتی در بسیاری از بانک های اروپایی در سراسر دنیا حساب باز کنید.محدودیتی از لحاظ سنی برای دریافت اقامت وجود ندارد.با داشتن اقامت اروپا می توانید از مزایای تحصیلات رایگان در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا بهره لازم را ببرید.می توانید از بهترین امکانات رفاهی و درمانی در این کشور ها استفاده نمایید و زندگی در یک کشور امن و دارای ثبات اقتصادی و سیاسی را تجربه کنید.

شما برای کسب مجوز اقامت اروپا می توانید یکی از مناسب ترین راه ها برای گرفتن اقامت می باشد را انتخاب نمایید. این راه ثبت شرکت خود در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. در صورتی که این راه شما برای دریافت اقامت باشد پس از ۵ سال اقامت موقت می توانید درخواست اقامت اروپا را داشته باشید. که البته معمولا پس از سه سال می توانید این درخواست را ارائه دهید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اقامت اروپا

 

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای اخذ اقامت کشور اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights