ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت کشور اسلواکی

اقامت کشور اسلواکی

موارد بحث شده

اسلواکی یکی از زیبا ترین و پر در آمد ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا شینگن می باشد. کشور اسلواکی و دو کشور اسلوونی و استونی تنها کشورهایی می باشند که به صورت همزمان در اتحادیه اروپا، حوزه یورو، سازمان ناتو و منطقه شینگن می باشند.

این کشور تنها در حدود ۵ میلیون جمعیت دارد، کشوری آرام که به دور از هر گونه جنگ و خونریزی می باشد. کشور اسلواکی به صورت صد درصد بر روی استانداردهای اتحادیه اروپا شکل گرفته است، از همین رو بسیاری از تحلیلگران این کشور را به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری و خرید ملک در اروپا می دانند.شما با دریافت اقامت اسلواکی که همان اقامت اروپا محسوب می گردد از مزایای شهروندی این کشور و نیز اتحادیه اروپا برخوردار خواهید شد.

از این طریق شما خواهید توانست در تمامی کشورهای عضو شینگن برای تجارت، تحصیل و یا سکونت، رفت و آمد داشته باشید. شما پس از اینکه به مدت ۵ سال اقامت اسلواکی به صورت موقت خود را تمدید نمودید می توانید مدارک خود را برای دریافت اقامت اسلواکی به صورت دائم به دفاتر مربوطه ارائه دهید.

هر ساله افراد بسیاری از کل دنیا برای به دست آوردن و نیز بالا بردن سطح امکانات و رفاه خود دست به مهاجرت به این کشور می زنند. البته امروزه دیگر به سختی می توان بدون سرمایه گذاری و نیز داشتن تخصص موفق به دریافت اقامت اروپا شد. شما با ثبت شرکت در اسلواکی و همچنین پذیرش در دانشگاه های این کشور می توانید اقامت اسلواکی به صورت موقت را دریافت نمایید.

مزایایی که به همراه دریافت اقامت اسلواکی خواهد بود سفر به تمامی کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به ویزا / تجارت در کشورهای اروپایی / افتتاح حساب بانکی بین المللی / تحصیل در تمامی کشورهای عضو شینگن / امکان تحصیل کودکان شما در کشورهای اروپایی و… می باشد.

شما نیز خواهید توانست با دریافت اقامت اسلواکی و یا اقامت لیتوانی راهی به بازارهای اروپایی برای تجارت خود باز نمایید.

اقامت اسلواکی

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت کشور اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights