Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

خط مشی رازداری

Privacy policy of Batis

موارد بحث شده

مقدمه

لطفاً خط مشی رازداری زیر (“خط مشی رازداری”) را به دقت بخوانید تا بفهمید چگونه و چرا سرورهای وب ما از داده های شخصی شما برای دسترسی و مرور وب سایت ما، https://www.batisholding.com/، استفاده می کنند. “سایت اینترنتی”).

هلدینگ باتیس

باتیس یک گروه بین المللی از شرکت ها است که خدمات برنامه ریزی اقامت و شهروندی را به مشتریان و خدمات مشاوره ای به دولت ها در سراسر جهان ارائه می دهد.

باتیس از اشخاص حقوقی مختلفی تشکیل شده است که جزئیات آن را می توانید در اینجا مشاهده کنید. این خط‌مشی رازداری از طرف هولدینگ باتیس صادر شده است ، بنابراین وقتی در این خط‌مشی رازداری به « هولدینگ باتیس »، «ما»، «ما» یا «ما» اشاره می‌کند، به نهاد مربوطه در هلدینگ باتیس اشاره می‌کنیم که مسئول این امر است. پردازش داده های شما وقتی هر یک از خدمات ما را دریافت کردید، به شما اطلاع می‌دهیم که کدام نهاد کنترل‌کننده داده‌های شما خواهد بود. مواردی وجود دارد که داده‌های شخصی شما توسط ما در کشورهایی که قوانین محلی حفاظت از داده‌ها نیز اعمال می‌شود، جمع‌آوری، نگهداری و پردازش می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین حفاظت از داده‌های محلی مربوطه تا آنجا که به اطلاعیه خط‌مشی حفظ حریم خصوصی مربوط می‌شود، می‌توانید به حوزه قضایی مربوطه در زیر مراجعه کنید.

باتیس هولدینگ شرکتی است که زیر نظر شورای تجارت جهانی (به شماره ثبت شرکت 7010843353) از ورشو کار می کند، کنترل کننده داده ها و مسئول این وب سایت است. جزئیات کامل ما در زیر موجود است (به بخش P.، “نحوه تماس با ما” مراجعه کنید).

اطلاعات کلی

ما وب‌سایت خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که می‌توانید بدون شناسایی خود یا افشای اطلاعات شخصی از ما در اینترنت بازدید کنید.

هنگامی که تصمیم گرفتید اطلاعات شخصی را به ما ارائه دهید، ما از این اطلاعات محافظت می کنیم و فقط به روش هایی که در زیر توضیح داده شده استفاده می کنیم.

هدف از این سیاست حفظ حریم خصوصی

ما متعهد هستیم که همیشه به حریم خصوصی شما احترام بگذاریم و از آن محافظت کنیم. هلدینگ Batis هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد هر شخصی که از وب سایت ما بازدید می کند به جز مواردی که صریحاً در این خط مشی رازداری ارائه شده است را نمی فروشد، اجاره نمی دهد، منتقل می کند، یا در اختیار دیگران قرار نمی دهد.

هدف این سیاست حفظ حریم خصوصی این است که:

نوع داده‌های شخصی که Batis از شما جمع‌آوری می‌کند و نحوه استفاده ما از اطلاعات شخصی شما را مشخص کنید (به بخش A.، «داده‌های شخصی که از شما جمع‌آوری می‌کنیم» در زیر مراجعه کنید)

مبنای پردازش هر گونه داده شخصی توسط هلدینگ باتیس را مشخص کنید (به بخش B.، “نحوه استفاده از اطلاعات شما” و C.، “مبنای قانونی برای پردازش” در زیر مراجعه کنید)

به شما اطلاع دهید که هلدینگ Batis چگونه با داده های شخصی شما برخورد می کند.

ما داده‌های شخصی شما را به‌طور مناسب و قانونی پردازش می‌کنیم و طبق مقررات مربوط به حفاظت از داده‌ها و مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا 2016/679 («GDPR») که از 25 مه 2018 لازم‌الاجرا شده است.

ما از قوانین محلی حفاظت از داده ها در حوزه های قضایی که در آن فعالیت می کنیم پیروی می کنیم و برای انجام این کار، اطلاعات شخصی که در مورد شما نگهداری می کنیم باید:

  • به طور قانونی، منصفانه و شفاف توسط ما استفاده می شود
  • فقط برای اهداف معتبری که به وضوح برای شما توضیح داده ایم جمع آوری شده و به هیچ وجه ناسازگار با آن اهداف استفاده نشده است.
  • مربوط به اهدافی است که به شما گفته ایم و فقط به آن اهداف محدود می شود
  • دقیق و به روز نگه داشته شده است
  • فقط تا زمانی که برای اهدافی که به شما گفته‌ایم لازم است نگهداری شود
  • ایمن نگهداری می شود

این خط‌مشی رازداری باید همراه با خط‌مشی کوکی ما و سایر اعلامیه‌های حفظ حریم خصوصی که ممکن است در مواقع خاصی ارائه کنیم، زمانی که در حال جمع‌آوری یا پردازش اطلاعات شخصی درباره شما هستیم، خوانده شود تا کاملاً از نحوه و چرایی استفاده ما از داده‌های شما آگاه باشید. این سیاست حفظ حریم خصوصی آخرین بار در مارس 2021 به روز شده است.

A. داده های شخصی که از شما جمع آوری می کنیم

هنگام استفاده از این وب سایت، می توانید با نمایندگان ما تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به برنامه های اقامت و/یا شهروندی یا خدمات ارائه شده توسط هولدینگ باتیس را به دست آورید و فرآیند دریافت هر یک از خدماتی که ممکن است به آن علاقه مند باشید را آغاز کنید. همچنین اگر به‌دنبال فرصت شغلی هستید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری برای حمایت از کار مطبوعاتی یا رسانه‌ای شما ارائه دهیم، می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای سوالات عمومی یا اگر قصد دارید تامین کننده ما باشید با ما تماس بگیرید.

ما اطلاعات شخصی زیر را در مورد شما جمع آوری و پردازش خواهیم کرد:

1. اطلاعاتی که به ما می دهید

اینها مشخصات شخصی هستند و شامل نام، نام خانوادگی، ملیت، کشور محل سکونت، آدرس ایمیل و شماره تلفن شما هستند. این جزئیات همچنین شامل اطلاعاتی در مورد خدماتی است که به آن علاقه دارید یا جزئیات مربوط به درخواست شما. اطلاعاتی که به ما می‌دهید ممکن است شامل داده‌هایی درباره هر اولویت بازاریابی نیز باشد.

چنین اطلاعاتی ممکن است توسط شما در شرایط زیر ارائه شود:

  • پر کردن فرم درخواست در وب سایت
  • مکاتبه با ما از طریق پست، تلفن، ایمیل یا موارد دیگر هنگام درخواست خدمات ما
  • مشترک شدن در خدمات یا انتشارات ما
  • درخواست بازاریابی برای ارسال به شما
  • به ما بازخورد می دهد
  • شروع مذاکرات برای یا عقد قرارداد برای تامین کالا و/یا خدمات به ما

تا جایی که شما خدمات ما را درگیر می کنید یا در جایی که ممکن است برای یک فرصت شغلی درخواست دهید، ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات بیشتری ارائه دهید. در جایی که شما یک کاربر تجاری هستید، ممکن است قبل از وارد شدن به یک رابطه تجاری با شما به اطلاعات بیشتری نیز نیاز داشته باشیم.

این اطلاعات اضافی ممکن است شامل جزئیات پرداخت مانند اطلاعات بانکی، شماره مالیات بر ارزش افزوده، و/یا شناسه مالیاتی باشد تا بتوانیم پرداخت‌های مربوط به خدمات خود را پردازش کنیم. همچنین ممکن است از شما بخواهیم که اطلاعاتی را که ممکن است برای اثبات هویت شما مورد نیاز باشد، مانند کپی پاسپورت یا کارت شناسایی ملی، به ما ارائه دهید. در مواردی که متقاضی کار هستید، باید یک کپی از CV به روز خود را ارائه دهید.

در جایی که اطلاعات بیشتری را جمع‌آوری یا پردازش می‌کنیم، اعلامیه‌های حریم خصوصی جداگانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم که بیشتر توضیح می‌دهد که چگونه و چرا از داده‌های شخصی شما استفاده می‌کنیم.

در مواردی که طبق قانون ما ملزم به جمع‌آوری داده‌های شخصی هستیم، یا طبق شرایط قراردادی که با شما بسته‌ایم و شما در صورت درخواست آن داده‌ها را ارائه نمی‌کنید، ممکن است نتوانیم خدمات را طبق توافق انجام دهیم یا ممکن است نتوانیم با شما قرارداد منعقد می کنیم، اما اگر در آن زمان چنین باشد، به شما اطلاع خواهیم داد. در نتیجه ممکن است مجبور شویم آن قرارداد را با شما فسخ کنیم.

2. اطلاعاتی که ما در مورد شما از وب سایت خود جمع آوری می کنیم

هر زمان که از وب سایت ما بازدید می کنید، ما به طور خودکار موارد زیر را جمع آوری می کنیم:

اطلاعات فنی: شامل آدرس IP مورد استفاده برای اتصال رایانه شما به اینترنت، اطلاعات ورود به سیستم، نوع مرورگر و نسخه، مکان یاب کامل منبع (URL) و جریان کلیک به، از طریق ، و از وب سایت ما (از جمله تاریخ و زمان)، و همچنین سایر اطلاعات مربوط به تجربه شما در وب سایت ما، مانند زمان پاسخ به صفحه، خطاهای دانلود، مدت بازدید از صفحات خاص، اطلاعات تعامل صفحه (مانند پیمایش، کلیک ها و جابجایی ماوس) و روش ها برای مرور دور از صفحه استفاده می شود.

اطلاعات مکان: ممکن است اطلاعاتی در مورد موقعیت مکانی شما دریافت کنیم و ممکن است موقعیت مکانی شما را از طریق آدرس IP شما و هنگام دسترسی به وب سایت از طریق دستگاه تلفن همراه، با استفاده از داده هایی که از آن دستگاه جمع آوری می کنیم، تعیین کنیم. این شامل اطلاعاتی در مورد شبکه های بی سیم یا دکل های تلفن همراه در نزدیکی دستگاه تلفن همراه شما در زمان دسترسی است.

وب سایت ما از کوکی ها استفاده می کند تا شما را از سایر کاربران وب سایت ما متمایز کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که هنگام مرور وب سایت ما تجربه خوبی برای شما فراهم می کنیم و به ما امکان می دهد آن را بهبود دهیم. برای اطلاعات دقیق در مورد کوکی هایی که استفاده می کنیم، و اهدافی که برای آنها استفاده می کنیم، به خط مشی کوکی ما مراجعه کنید.

3. اطلاعاتی که از منابع دیگر دریافت می کنیم

ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را از اشخاص ثالث مختلف و منابع در دسترس عموم به شرح زیر دریافت کنیم:

  • داده‌های فنی از ویژگی‌های تبلیغاتی Google Analytics، از جمله Google AdWords، Facebook Pixel’s، Google Tag Manager، Amiando ، Microsoft Dynamics، LinkedIn، Gmail، و دیگر مشارکت‌های رسانه‌ای پولی موقت.
  • داده‌های هویت، تماس و پیش‌زمینه از منابع در دسترس عموم، پایگاه‌های اطلاعاتی مطابقت، و/یا ارائه‌دهندگان خدمات انطباق و بررسی دقیق در داخل و خارج از اتحادیه اروپا، بنابراین ما می‌توانیم تأیید کنیم که شما مشتری یا تأمین‌کننده مناسب ما هستید.

ب. چگونه از اطلاعات شما استفاده می کنیم

1. اطلاعاتی که به ما می دهید

ما از این اطلاعات استفاده خواهیم کرد:

  • برای تسهیل در ارائه خدماتی که شما درخواست می کنید و در جایی که ما نیاز به اجرای قراردادی داریم که می خواهیم با شما منعقد کنیم یا با شما منعقد کرده ایم.
  • در جایی که برای منافع مشروع ما (یا منافع شخص ثالث) ضروری است، و در جایی که منافع و حقوق اساسی شما بر آن منافع غلبه نمی کند.
  • جایی که باید به یک تعهد قانونی یا نظارتی عمل کنیم
  • برای حل مشکلاتی که گزارش کرده اید و ارائه خدمات مرتبط با پشتیبانی
  • برای مدیریت رابطه تامین کننده که با ما دارید

2. اطلاعاتی که ما در مورد شما از وب سایت خود جمع آوری می کنیم

ما از این اطلاعات استفاده خواهیم کرد:

  • برای مدیریت وب سایت ما و برای عملیات داخلی، از جمله عیب یابی، و به منظور ایمن و ایمن نگه داشتن وب سایت ما
  • برای بهبود وب سایت خود برای اطمینان از اینکه محتوا به بهترین شکل برای شما ارائه می شود
  • برای اطمینان از اینکه محتوای نمایش داده شده در وب سایت به شیوه ای کاربرپسند ارائه می شود

3. اطلاعاتی که از منابع دیگر دریافت می کنیم

ما اطلاعاتی را که از منابع دیگر دریافت می کنیم با اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می دهید و اطلاعاتی که از شما جمع آوری می کنیم ترکیب می کنیم. ما از اطلاعات شما فقط برای اهدافی که در پاراگراف های بالا توضیح داده شده استفاده خواهیم کرد.

ج- مبنای قانونی برای رسیدگی

ما فقط تا آنجایی که برای ارائه خدماتی که ارائه می‌دهیم و/یا برای اهدافی که در این خط‌مشی رازداری مشخص شده است، لازم باشد، داده‌های شخصی شما را پردازش می‌کنیم (به بخش B، «نحوه استفاده از اطلاعات شما» مراجعه کنید).

ما همچنین ممکن است داده های شخصی شما را بر اساس منافع مشروع یا به منظور پیروی از هرگونه تعهد قانونی پردازش کنیم. این منافع و تعهدات ممکن است شامل اعمال یا دفاع از دعاوی قانونی یا به منظور پیروی از دستور هر دادگاه، دادگاه، یا مرجعی یا افشای اطلاعات به یک دولت یا نهاد نظارتی باشد.

به طور کلی، ما به رضایت به عنوان مبنای قانونی برای پردازش داده های شخصی شما اعتماد نمی کنیم. با این حال، در مواردی که رضایت شما مورد نیاز است، ما فرمی را برای درخواست رضایت صریح برای انجام این کار در اختیار شما قرار می دهیم.

د. بازاریابی

در صورتی که با ارائه اطلاعات خود از طریق این وب‌سایت، چنین اطلاعاتی را از ما درخواست کرده باشید و با دریافت چنین اطلاعاتی موافقت کرده باشید، ارتباطات بازاریابی دریافت خواهید کرد. در مواردی که با شما یک رابطه تجاری (یعنی قراردادی) منعقد کرده‌ایم، ممکن است شما را در مورد فعالیت‌ها، پیشنهادات یا سایر اطلاعاتی که معتقدیم مطابق با منافع مشروع ما برای شما مفید است، به شما اطلاع دهیم.

ما اطلاعات شخصی شما را برای اهداف بازاریابی بدون رضایت صریح شما با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نمی گذاریم.

شما حق دارید در هر زمان با تماس با DPO@Batisholding.com یا کلیک کردن روی دکمه لغو اشتراک، رضایت خود را پس بگیرید یا به دریافت اطلاعات بازاریابی اعتراض کنید. هنگامی که رضایت خود را پس گرفتید یا به یکی از اهداف ذکر شده در اینجا اعتراض کردید، ما ارسال هرگونه ارتباطات بازاریابی را برای شما متوقف خواهیم کرد. اگر تصمیم به عدم رضایت یا مخالفت با یکی از اهداف ذکر شده در اینجا دارید یا رضایت خود را در هر زمانی پس می گیرید، ما همچنان می توانیم خدمات خود را ارائه دهیم. با این حال، ما نمی‌توانیم طیف کاملی از خدماتی را که ارائه می‌دهیم به شما ارائه دهیم و ممکن است بر کارایی ارائه خدماتی که شما درخواست می‌کنید تأثیر بگذارد.

E. افشای اطلاعات شما

ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را در اختیار هر یک از دفاتر بین‌المللی خود یا شرکت‌هایی که بخشی از هولدینگ باتیس را تشکیل می‌دهند و ممکن است به‌عنوان کنترل‌کننده‌های مشترک داده یا پردازشگر داده‌ها برای شرکت عمل کنند، افشا کنیم. این دفاتر یا شرکت‌ها هنگام دریافت خدمات ما، کنترل‌کننده داده‌های شما خواهند بود و/یا ممکن است خدمات مدیریت، کنترل و گزارش‌دهی ارائه دهند. برای لیست کامل شرکت های هلدینگ Batis که ممکن است این اطلاعات را دریافت کنند، لطفاً اینجا را کلیک کنید. همه شرکت‌های هولدینگ Batis به امنیت داده‌های شخصی شما مطابق با قانون قابل اجرا (از جمله GDPR) احترام می‌گذارند و از آن محافظت می‌کنند و اقدامات امنیتی و پادمان‌هایی را که در زیر توضیح داده شده را اعمال می‌کنند (به بخش H.، “امنیت داده‌ها” در زیر مراجعه کنید).

ممکن است لازم باشد داده‌های شخصی را با سازمان‌ها و مقامات دولتی در کشوری که در آن به‌دنبال دریافت اقامت یا شهروندی هستید، به اشتراک بگذاریم. ما فقط اطلاعات لازم را برای انجام خدمات تحت قرارداد خود با شما ارائه خواهیم داد.

ممکن است از ما خواسته شود که داده‌های شما را با نمایندگان محلی یا سایر تأمین‌کنندگان خدمات (به عنوان پردازشگر داده) به اشتراک بگذاریم، که برای ارائه خدماتی که شما درخواست می‌کنید ضروری است. این نمایندگان و تامین کنندگان محلی داده های شما را بر اساس محرمانه بودن دقیق و با رعایت اقدامات امنیتی و حفاظتی مناسب که در بخش H. در زیر توضیح داده شده است، ذخیره و پردازش می کنند.

ما همچنین ممکن است داده های شما را با سایر اشخاص ثالث به عنوان کنترل کننده داده ها مانند مشاوران حقوقی، مالیاتی، املاک و مستغلات، مهاجرت یا سایر مشاوران و مشاوران، بانک های (بین المللی) برای جزئیات پرداخت، یا اشخاص ثالث ارائه دهنده خدمات یا کالاهای دیگر یا اضافی به اشتراک بگذاریم. به شما مانند آژانس‌های املاک، مالکان، یا توسعه‌دهندگانی که ممکن است بخواهید تحت شرایط و ضوابط جداگانه‌ای بین شما و اشخاص ثالث با آنها تعامل داشته باشید. این اشخاص ثالث داده‌های شما را به‌عنوان کنترل‌کننده داده‌ها به تنهایی پردازش می‌کنند و خط‌مشی‌ها و فرآیندهای حفاظت از داده‌های آنها قابل اجرا خواهد بود.

ما همچنین ممکن است داده‌های شما را فاش کنیم یا به اشتراک بگذاریم، در صورتی که به منظور پیروی از هرگونه تعهد قانونی، قضاوت، یا بر اساس دستور دادگاه، دادگاه یا مقام، وظیفه داریم این کار را انجام دهیم. ما همچنین ممکن است داده های شما را برای اجرای شرایط استفاده یا محافظت از حقوق، اموال یا ایمنی خود، شرکای خود یا سایر کاربران وب سایت خود، افشا کنیم. این شامل تبادل اطلاعات با سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور مبارزه با پولشویی یا بررسی KYC، رعایت قوانین ضد رشوه یا فساد، و/یا حفاظت از تقلب می‌شود.

و. انتقال داده ها به کشورهای ثالث

جایی که ما داده های شخصی شما را با اشخاص ثالث داخلی یا خارجی به اشتراک می گذاریم، ممکن است شامل انتقال داده های شما به خارج از منطقه اقتصادی اروپا باشد. ما داده‌های شخصی شما را مطابق با بندهای استاندارد قراردادی (یعنی کمیسیون اروپا: قراردادهای نمونه برای انتقال داده‌های شخصی به کشورهای ثالث، که به عنوان “SCC” نیز شناخته می‌شود) منتقل می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که داده‌های شخصی شما محافظت می‌شوند و به‌طور ایمن منتقل می‌شوند. مطابقت با قوانین قابل اجرا، از جمله GDPR.

باتیس تحت شورای تجارت جهانی به عنوان نماینده داده اتحادیه اروپا در تمام دفاتر ما در خارج از منطقه اقتصادی اروپا عمل می کند.

ز. دسترسی شخص ثالث به اطلاعات شخصی شما

ما از نزدیک با اشخاص ثالث کار می کنیم تا خدماتی را که در وب سایت خود درخواست می کنید به شما ارائه دهیم. این اشخاص ثالث شامل ارائه دهندگان ذخیره سازی ابری، ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل و ارائه دهندگان اطلاعات موتورهای جستجو هستند. ما فقط با ارائه دهندگان شخص ثالثی کار خواهیم کرد که از قوانین قابل اجرا در حوزه های قضایی که در آن فعالیت می کنیم پیروی می کنند و از GDPR پیروی می کنند و در صورت لزوم موافقت می کنند که توسط SCC (همانطور که در بخش F.، “انتقالات تعریف شده است. داده ها به کشورهای ثالث) برای محافظت و حفاظت کافی از داده های شخصی شما.

H. امنیت داده ها

ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که اقدامات امنیتی مناسب در برابر پردازش غیرقانونی یا غیرمجاز داده‌های شخصی، و در برابر از بین رفتن یا آسیب تصادفی داده‌های شخصی انجام می‌شود.

انتقال اطلاعات بین وب سایت ما و دستگاه شما با گواهی امنیت لایه حمل و نقل (TLS) محافظت می شود. هنگامی که وب‌سایت با استفاده از مرورگرهای سازگار قابل دسترسی است، آن فناوری از اطلاعات شخصی با استفاده از احراز هویت سرور و رمزگذاری داده‌ها محافظت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی در حین انتقال امن و ایمن هستند. نسخه های اصلی مرورگر سازگار با این فناوری عبارتند از Internet Explorer (از نسخه 11)، موزیلا فایرفاکس (از نسخه 27)، گوگل کروم (از نسخه 32)، و Apple Safari (از نسخه 7).

تمام داده های شخصی در یک محیط سرور امن ذخیره می شود که از فایروال و سایر فناوری های پیشرفته برای محافظت در برابر تداخل یا دسترسی غیرمجاز استفاده می کند. نام کاربری و رمز عبور برای افرادی که مجاز به دسترسی به داده های شخصی هستند، مانند کارمندان ما، که به دلیل محرمانه بودن متعهد به افشای هیچ گونه اطلاعات شخصی هستند، صادر می شود.

هیچ روشی برای انتقال داده ها 100% ایمن نیست و امنیت مطلق را نمی توان تضمین کرد.

I. ذخیره سازی داده ها

ما فقط تا زمانی که داده‌های شما را برای اهدافی که جمع‌آوری شده‌اند (یعنی ارائه خدمات خود به شما یا برآوردن هر گونه الزامات قانونی، حسابداری یا گزارشی) ضروری باشد، ذخیره می‌کنیم. در هر صورت، نگهداری داده ها از تاریخ خاتمه یا تکمیل خدمات نباید بیش از 10 سال باشد. این دوره نگهداری ما را قادر می‌سازد تا از داده‌ها برای دفاع از ادعاهای حقوقی بالقوه، با در نظر گرفتن دوره‌های محدودیت قابل اعمال تحت قوانین مربوطه، و همچنین، در صورت وجود، برای پیروی از قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی یا KYC، ضد رشوه استفاده کنیم. یا قوانین و مقررات فساد، و قوانین حسابداری و مالیاتی قابل اجرا در حوزه های قضایی خاصی که در آن فعالیت می کنیم.

J. به حداقل رساندن داده ها

هر زمان و تا حد امکان، زمانی که دیگر نیازی به شناسایی شما از روی آن داده ها نباشد، داده هایی را که در مورد شما نگهداری می کنیم ناشناس می کنیم.

K. حقوق شما به عنوان یک موضوع داده

تحت GDPR حق استفاده از حقوق زیر را دارید:

1. حق دسترسی به اطلاعات

که با ارسال ایمیلی به DPO@Batisholding.com اطلاعاتی در مورد اینکه آیا داده های شخصی شما توسط هلدینگ Batis پردازش می شود یا نه و همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی و چرایی پردازش آنها درخواست کنید. شما باید یک نسخه الکترونیکی از اطلاعات را به صورت رایگان از طریق ایمیل دریافت کنید. اگر درخواست شما به وضوح بی اساس، تکراری یا بیش از حد باشد، ممکن است هزینه معقولی را دریافت کنیم، در این صورت ممکن است در این شرایط از انجام درخواست شما خودداری کنیم.

2. حق اعتراض

شما می‌توانید در هر زمان از طریق ایمیل DPO@Batisholding.com با ما تماس بگیرید تا از ما بخواهید که داده‌های شخصی شما را پردازش نکنیم، اگر دلایل قانونی ما برای پردازش این است که برای منافع مشروعی که توسط ما یا شخص ثالث دنبال می‌شود یا برای اهداف بازاریابی (به عنوان مثال، دریافت اطلاعات از ما در مورد رویدادها، خبرنامه ها و انتشارات آینده). در صورت اعتراض کتبی شما، داده های شما دیگر برای چنین مقاصدی پردازش نمی شوند.

3. حق تصحیح

شما حق دارید هر گونه اطلاعات شخصی نادرست را که پردازش کرده ایم، تصحیح کنید، هر گونه داده قدیمی را به روز کنید، و هر گونه اطلاعات شخصی ناقص را از جمله از طریق بیانیه تکمیلی تکمیل کنید.

4. حق محو

شما این حق را دارید که در مواردی که دیگر نیازی به پاک کردن داده‌های شخصی ما نیست، پاک کنید:

  • شما رضایت خود را برای پردازش داده های شخصی شما که پردازش بر اساس آنها انجام می شود یا جایی که هیچ زمینه قانونی دیگری برای پردازش وجود ندارد، پس می گیرید.
  • اطلاعات شخصی شما دیگر در رابطه با هدفی که در ابتدا برای آن جمع آوری شده است ضروری نیست
  • شما به پردازش اعتراض دارید و هیچ دلیل قانونی اساسی برای پردازش برای ارتباطات بازاریابی وجود ندارد
  • اطلاعات شخصی شما به طور غیرقانونی پردازش شده است
  • برای مطابقت با تعهدات قانونی که ما مشمول آن هستیم، داده های شخصی شما باید پاک شوند

5. حق محدودیت پردازش

شما حق دارید فعالیت های پردازشی ما را در موارد زیر محدود کنید:

  • شما صحت این داده‌های شخصی را برای مدتی که Batis را قادر می‌سازد، به چالش می‌کشید نگهداری برای تأیید صحت همان داده های شخصی
  • پردازش ما غیرقانونی تلقی می شود، و شما با پاک کردن داده های شخصی خود مخالفت می کنید و در عوض درخواست محدودیت استفاده از آن را دارید.
  • ما دیگر به اطلاعات شخصی شما برای اهداف ذکر شده در این خط مشی رازداری نیاز نداریم، اما شما به آن برای ایجاد، اعمال یا دفاع از ادعاهای حقوقی نیاز دارید.
  • شما به پردازش ما اعتراض کرده اید تا بررسی شود که آیا دلایل قانونی فعالیت های پردازشی ما بر موارد مربوط به شما تسلط دارد یا خیر.

6. حق انتقال داده ها

از 25 مه 2018، شما این حق را خواهید داشت که داده های شخصی خود را در قالبی ساختاریافته و قابل خواندن توسط ماشین دریافت کنید و این داده ها را به کنترل کننده داده دیگری (همانطور که در GDPR تعریف شده است) منتقل کنید.

L. حق انصراف از رضایت

در مواردی که ممکن است رضایت خود را برای جمع آوری، پردازش و انتقال اطلاعات شخصی خود برای یک هدف خاص (مثلاً برای بازاریابی) ارائه کرده باشید، این حق را دارید که در هر زمان رضایت خود را برای آن پردازش خاص پس بگیرید، یا ممکن است رضایت خود را از این سیاست حفظ حریم خصوصی پس بگیرید. برای لغو رضایت خود، لطفاً با DPO@Batisholding.com تماس بگیرید. این بر قانونی بودن پردازشی که ما بر اساس چنین رضایتی قبل از لغو آن انجام دادیم، تأثیری نخواهد داشت. پس از دریافت اعلان مبنی بر اینکه رضایت خود را پس گرفته اید، دیگر اطلاعات شما را برای این منظور پردازش نمی کنیم، مگر اینکه مبنای قانونی دیگری برای انجام این کار در قانون داشته باشیم. انصراف از رضایت از این سیاست حفظ حریم خصوصی باعث می شود که ما مجبور شویم خدمات خود را با شما فوراً خاتمه دهیم.

م. کیفیت وب سایت و تجربه کلی

برای بهبود کیفیت و تجربه کلی کاربر از وب‌سایت و همچنین تسهیل رزرو رویداد و ثبت‌نام رویدادهای مشتری، از ویژگی‌های تبلیغاتی Google Analytics و همچنین رویدادهای Xing، یک برند تابعه New Work SE و Microsoft Dynamics CRM استفاده می‌کنیم.

اگر می‌خواهید از Google Analytics برای تبلیغات نمایشی انصراف دهید، می‌توانید این کار را با استفاده از مدیر اولویت تبلیغات انجام دهید.

علاوه بر این، افزونه Google Analytics ‘انصراف از مرورگر’ وجود دارد که می توانید آن را در https://tools.google.com/dlpage/gaoptout دانلود کنید.

شما می توانید رضایت خود را که برای هر یک از اهداف ذکر شده در بالا ارائه شده است، در هر زمانی پس بگیرید. این بر قانونی بودن داده های شخصی شما برای این اهداف قبل از برداشت شما تأثیری نمی گذارد. می‌توانید یک ایمیل به آدرس DPO@Batisholding.com برای ما ارسال کنید که در آن انصراف از رضایت خود را نشان دهد و مشخص کنید که چنین برداشتی به کدام فعالیت‌های پردازشی مربوط می‌شود.

ن. شکایات

ما از هرگونه نظر، شکایت و پرس و جو در رابطه با حفاظت از داده استقبال می کنیم. همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید با افسر حفاظت از داده‌های ما در DPO@Batisholding.com تماس بگیرید یا از جزئیات تماس در بخش P. «نحوه تماس با ما» در زیر استفاده کنید، و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با هر موضوع یا نگرانی‌ای که ممکن است داشته باشید مقابله کنیم. .

اگر نتوانیم به نگرانی‌ها رسیدگی کنیم، شما حق دارید با کمیسر اطلاعات و حفاظت از داده‌ها به آدرس idpc.org.mt به‌عنوان مرجع نظارتی ملی مربوطه در مورد همه موارد حفاظت از داده، شکایت کنید.

O. تغییرات در این سیاست حفظ حریم خصوصی

هر گونه تغییری که در آینده در این سیاست حفظ حریم خصوصی ایجاد کنیم در این صفحه پست خواهد شد و در صورت لزوم از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

خط مشی رازداری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ